18 березня 2010 року опубліковано зміни до законодавства про підтримку виробництва національних фільмів. Нововведення повинні полегшити життя кінематографістів, однак новий закон має ряд спірних та неоднозначних моментів. Щоб розібратись у цій важливій та актуальній для всього ринку темі, 23 квітня у рамках конференції «Кінобізнес в Україні» пройде спеціальна панельна дискусія: «Державне регулювання кіно в Україні». Метою дискусії стане підготовка Відкритого звернення у парламент, до керівництва країни і в державну службу кінематографії з проектом нової редакції законодавства про кіно.
Представляти позицію індустрії на конференції буде Катерина Котенко, виконавчий директор ІТК. Так як ще з ініціативи ІТК була створена індустріальна робоча група по кінематографії. Професійна індустрія об’єдналась заради створення нової сучасної редакції законодавства про кінематографію, яка б відповідала сьогоденним реаліям ринку.
Учасниками робочої групи стали юристи, фінансисти, митні брокери, загалом це представники ІТК – телеканали, а також представники Асоціації кінопродюсерів України, Асоціації «Кіноіндустрія України», кіно та телепродакшени та кінодистрибутори. Мета робочої групи створити максимально сприятливі законодавчі положення для розвитку кіноіндустрії на території України, зібравши їх у новій редакції закону «Про кінематографію».
Запрошуємо всіх зацікавлених дізнатись більше про проект і прийняти участь в обговоренні на Третій Міжнародній конференції «Кінобізнес в Україні», що пройде 23 квітня 2010 року у Києві, у конференц-залі Президент Отеля.
Реєстрація онлайн.
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Індустріальний Телевізійний Комітет
|