ВАТ «Укртелеком» став лауреатом конкурсу «Кращий проект корпоративної системи зв’язку 2008-2009, виконаний в Україні», заснованого виданням «Сети и Бизнес».
Визнання експертів дістав «Проект розширення довідково-інформаційної служби підтримки споживачів (Контакт-центр) на базі Філії інформаційно-комунікаційних систем ВАТ «Укртелеком», який посів перше місце у номінації «Кращий проект побудови інформаційної системи підприємства». Нагородження відбулося підчас третьої міжнародної конференції «Корпоративні системи зв’язку» - «Об’єднані комунікації – новий етап конвергенції».
Довідково-інформаційний контакт-центр (головний) ВАТ Укртелеком є найбільш функціональним, сучасним та потужним в Україні.
З технічної точки зору архітектура Довідково-інформаційний Контакт-центр складається з наступних компонент:
- програмний комутатор - Avaya Communication Manager;
- підсистема вихідного обдзвону DK- Outbound;
- підсистема розширеної звітності на базі платформи IQ;
- підсистема оптимізація управління персоналом на базі платформи Teleopti Work Force Management;
- підсистема запису та управління якістю на базі платформи Nice Perform.
В такій конфігурації – це перший, і на даний час єдиний Контакт-центр в Україні, а деякі компоненти, а саме: підсистема розширеної звітності на базі платформи IQ (версія 5) – перша інсталяція в не тільки на теренах України та СНД, але й в Європі.
Близько 200 операторів цілодобово готові вирішити всі питання клієнтів з інформаційної та технічної підтримки послуг, підключення до Інтернет, активації послуг та сервісів. Віднедавна функції Контакт-центру значно розширилися завдяки також підтримці абонентів мобільного зв’язку Utel.
Контакт-центр Укртелекому є лідером не тільки завдяки найсучаснішим технічним рішенням, які дозволяють одночасно обслуговувати запити споживачів, що надходять до Контакт-центру з різних джерел: голосові виклики, електронні повідомлення, факсові запити, тощо. Найкращим в Україні він є завдяки висококваліфікованому колективу, який постійно вдосконалює свій професіоналізм. Дотримуючись високих стандартів обслуговування, фахівці Контакт-центру можуть прийняти до 15 тисяч дзвінків на добу.
Контакт-центр для зручності клієнтів активно розвиває всі напрямки комунікацій зі споживачами. Вже сьогодні багато клієнтів надсилають запити та питання електронною поштою та телефонують за коротким номером Utel 11-88. Найближчим часом звертатися до Контакт-центру можна буде надіславши СМС та поспілкувавшись з операторами в онлайн-чаті.
Фахівці Контакт-Центру завжди раді почути клієнтів компанії за телефонами 0 800 506 800 та для абонентів Utel 0 800 50 1188.
Источник: Пресс-служба ВАТ «Укртелеком»
|