Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







«Укртелеком» став лауреатом конкурсу «Кращий проект корпоративної системи зв’язку»


16 октября 2009 | Телекоммуникации / Пресс-релизы / Украина / На украинском языке | Добавил: Евгений Ленов
ВАТ «Укртелеком» став лауреатом конкурсу «Кращий проект корпоративної системи зв’язку 2008-2009, виконаний в Україні», заснованого виданням «Сети и Бизнес».

Визнання експертів дістав «Проект розширення довідково-інформаційної служби підтримки споживачів (Контакт-центр) на базі Філії інформаційно-комунікаційних систем ВАТ «Укртелеком», який посів перше місце у номінації «Кращий проект побудови інформаційної системи підприємства». Нагородження відбулося підчас третьої міжнародної конференції «Корпоративні системи зв’язку» - «Об’єднані комунікації – новий етап конвергенції».

Довідково-інформаційний контакт-центр (головний) ВАТ Укртелеком є найбільш функціональним, сучасним та потужним в Україні.

З технічної точки зору архітектура Довідково-інформаційний Контакт-центр складається з наступних компонент:

- програмний комутатор - Avaya Communication Manager;

- підсистема вихідного обдзвону DK- Outbound;

- підсистема розширеної звітності на базі платформи IQ;

- підсистема оптимізація управління персоналом на базі платформи Teleopti Work Force Management;

- підсистема запису та управління якістю на базі платформи Nice Perform.

В такій конфігурації – це перший, і на даний час єдиний Контакт-центр в Україні, а деякі компоненти, а саме: підсистема розширеної звітності на базі платформи IQ (версія 5) – перша інсталяція в не тільки на теренах України та СНД, але й в Європі.

Близько 200 операторів цілодобово готові вирішити всі питання клієнтів з інформаційної та технічної підтримки послуг, підключення до Інтернет, активації послуг та сервісів. Віднедавна функції Контакт-центру значно розширилися завдяки також підтримці абонентів мобільного зв’язку Utel.

Контакт-центр Укртелекому є лідером не тільки завдяки найсучаснішим технічним рішенням, які дозволяють одночасно обслуговувати запити споживачів, що надходять до Контакт-центру з різних джерел: голосові виклики, електронні повідомлення, факсові запити, тощо. Найкращим в Україні він є завдяки висококваліфікованому колективу, який постійно вдосконалює свій професіоналізм. Дотримуючись високих стандартів обслуговування, фахівці Контакт-центру можуть прийняти до 15 тисяч дзвінків на добу.

Контакт-центр для зручності клієнтів активно розвиває всі напрямки комунікацій зі споживачами. Вже сьогодні багато клієнтів надсилають запити та питання електронною поштою та телефонують за коротким номером Utel 11-88. Найближчим часом звертатися до Контакт-центру можна буде надіславши СМС та поспілкувавшись з операторами в онлайн-чаті.

Фахівці Контакт-Центру завжди раді почути клієнтів компанії за телефонами 0 800 506 800 та для абонентів Utel 0 800 50 1188.

Источник: Пресс-служба ВАТ «Укртелеком»
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.