У квітні 2010 року закінчився аудит системи безпеки даних GfK Ukraine.
Незалежна аудиторська компанія була залучена Індустріальним Телевізійним Комітетом для проведення незалежної оцінки системи безпеки даних GfK Ukraine.
Завдання аудиту та план його проведення розробив Технічний Комітет ІТК, відбір підрядників – виконавців аудиту проводився у грудні 2009 року шляхом конкурсу відкритих пропозицій. Компанія - переможець була обрана на Загальних Зборах ІТК, фінансування аудиту здійснювалось Індустріальним Телевізійним Комітетом. Оцінка виконувалася в січні 2010 року.
Висновки аудиторів підтвердили, що оцінка поточного стану системи інформаційної безпеки підтверджує наявність достатніх методів і засобів захисту та контролю конфіденційної інформації від можливого витоку або модифікації. При цьому в результаті оцінки безпеки місць виникнення, передачі, запису та зберігання конфіденційної інформації були відзначені пропозиції та зауваження, які аудитори рекомендували усунути для досягнення вищого рівня безпеки.
За словами Олега Попенка, голови ІТК: «ІТК являється найбільшим індустріальним замовником дослідження телевізійної панелі, тому проведення професійної незалежної експертизи системи телевізійних досліджень є однією з основних наших задач.»
Нагадаємо, що ІТК вже проводив раніше аудит телевізійної панелі. Завданнями цих аудитів були перевірка відповідності діючої панелі найсучаснішим міжнародним нормам та стандартам, з'ясування та отримання рекомендацій стосовно роботи з національними /локальними особливостями досліджень української телевізійної панелі, питання безпеки зберігання та передачі даних та інші. Результатами стали технічні та методологічні рекомендації, які лягли в основу змін впроваджених ІТК та GfK Ukraine з початку 2008 року.
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|