Члени парламентського комітету з питань свободи слова та інформації на засіданні 13 квітня прийняли нову редакцію положення про Громадську раду при комітеті та затвердили новий склад ради. Серед 16 учасників ради Індустріальний Телевізійний Комітет представлений керівником ІТК Катериною Котенко. З моменту створення першого складу ради при комітеті ІТК регулярно отримував представницький мандат у Громадській Раді.
Згідно з новою редакцією положення громадська рада є постійно діючим незалежним громадським колегіальним експертним органом при профільному комітеті, вона здійснює координацію у сфері співпраці недержавних організацій та експертів з комітетом. Рішення про прийняття та виключення зі складу членів громадської ради приймається комітетом на підставі подання ради, громадської організації або персонального звернення кандидата. Засідання громадської ради проводяться не рідше одного разу на два місяці.
Члени громадської ради:
1. Біденко Артем (Асоціації зовнішньої реклами України)
2. Большакова Ольга (Східноєвропейський Інститут проблем медіа)
3. Дяченко Олександр (Українська асоціація видавців періодичної преси)
4. Іванов Валерій (Академія української преси)
5. Котенко Катерина (Асоціація «Індустріальний Телевізійний Комітет»)
6. Котюжинська Тетяна (Асоціації медіа юристів України, Національна спілка журналістів України)
7. Лазебник Максим (Всеукраїнська рекламна коаліція)
8. М'ясникова Катерина (Незалежна асоціація мовників)
9. Ольшанський Олександр (Інтернет асоціація України)
10. Остапа Світлана (ГО «Телекритика»)
11. Петрів Тарас ( ГО «Суспільний простір»)
12. Самохвалов Василь (Центр суспільних медіа)
13. Сюмар Вікторія (Інститут масової інформації)
14. Хоменок Олег (ГО «Інститут розвитку регіональної преси»)
15. Шевченко Тарас (Інститут медіа права)
16. Яворський Володимир (Українська Гельсінська спілка з прав людини)
Також члени парламентського комітету запросили до громадської ради представників медіапрофспілок.
Довідка про ІТК:
Індустріальний Телевізійний Комітет – це професійне галузеве об’єднання провідних телеканалів, медійних агенцій та рекламодавців, що представляє інтереси телевізійної галузі України та дбає про захист своїх членів.
ІТК об’єднує найбільші загальнонаціональні телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, К1. Разом це більше 72% національної глядацької уваги. Також членами асоціації є рекламні агенції Publicis Groupe Media, MediaDirection, ADV Group та FCB MA, а також телевізійні рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble в Україні.
Основною метою ІТК є сприяння розвитку телевізійної галузі в Україні. Ключовими стратегіями розвитку ІТК є дослідження телевізійної аудиторії, розвиток телевізійної галузі та саморегулювання індустрії. Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Індустріальний Телевізійний Комітет
|