Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Нацрада ТБ і РМ. Європейська платформа регуляторних органів проводить 32-ге засідання


7 октября 2010 | Телекоммуникации / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
Нацрада ТБ і РМ.  Європейська платформа регуляторних органів проводить 32-ге засідання


УКРАЇНА

НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
ПРЕС-СЛУЖБА


вул. Прорізна, 2, м. Київ, 01601, т/ф.: 278-75-75,
www.nrada.gov.ua, E-mail: pressa@nrada.gov.ua


№ 303 від 7 жовтня 2010 р.

Повідомлення для ЗМІ

Сьогодні, 7 жовтня 2010 р., в Бєлграді розпочалася робота 32-го засідання Європейської платформи регуляторних органів, участь у якому бере голова Національної ради Володимир Манжосов.

На початку засідання учасники ознайомилися з особливостями медійного простору Сербії, затвердили протокол попереднього засідання, яке проходило в місті Барселоні 12–14 травня 2010 року, переглянули видатки з бюджету організації в 2010 році та проект бюджету на наступний рік. Також розглянуто питання приєднання до організації нових членів – Національної комісії з питань комунікацій Грузії та Національної комісії з питань телебачення і радіо Вірменії.

Під час першого пленарного засідання обговорено питання регулювання реклами, зокрема, щодо різних законодавчих норм та підходів до її регулювання в країнах Європи. Було зазначено, що регулювання телереклами в Європі пройшло складний шлях, розвиваючись разом із рекламним ринком. Після прийняття Директиви Європейського Парламенту і Ради про телебачення без кордонів у 1989 році більшість європейських країн здійснювали регулювання телевізійної реклами відповідно до положень цього нормативного документа.

З розвитком ринку здійснено декілька спроб модернізації законодавства у сфері регулювання телерадіомовлення, результатом чого стало прийняття Європарламентом 2007 року переглянутої Директиви про аудіовізуальні медіа-послуги, яка дещо спростила правила регулювання реклами. За визначенням Європейської Комісії, «менш деталізовані, більш гнучкі та орієнтовані на майбутнє правила телевізійної реклами сприятимуть кращому фінансуванню телевізійного контенту» («Commission welcomes start of a new era for Europe’s audiovisual media”, прес-реліз, 29 листопада 2007 р.).

Нові норми, з одного боку, надали мовникам можливість бути більш комерційно гнучкими, а з другого, поставили перед європейськими регуляторами нові завдання щодо забезпечення відповідного рівня захисту традиційного телевізійного середовища. У цьому контексті країни-члени обмінялися досвідом із питань, пов’язаних із регулюванням реклами.

Окрім того, відбулися засідання:

- робочої групи з питань регулювання прихованої реклами,

- робочої групи з питань регулювання телебачення в Інтернеті,

- робочої групи з питань суспільного мовлення.

Представники Європейської Комісії та Ради Європи ознайомили учасників із останніми змінами у європейській медіа-політиці.

Засідання продовжить свою роботу 8 жовтня ц.р.


Додаткова інформація

Порівняльна таблиця положень щодо регулювання реклами та спонсорства.


Прес-служба Національної ради


Источник: Прес-служба Національної ради з питань телебачення і радіомовлення
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.