Директором з маркетингу компанії «Воля» став Ярослав Гуменюк, який до цього працював керівником підрозділу бізнес-аналізу в компанії «Київстар». Про це повідомляє прес-служба компанії.
На цій посаді Ярослав Гуменюк керуватиме всіма процесами, пов'язаними з розробкою й реалізацію маркетингової стратегії компанії, зокрема, розробкою й просуванням переліку послуг та продуктів компанії з метою задоволення потреб зростаючої клієнтської бази «Волі» й посилення її позиції на телекомунікаційному ринку країни.
«Безумовно, перед Ярославом стоїть важке й цікаве завдання: в умовах жорсткої конкуренції, стрімкого розвитку технологій, зовнішніх умов, що постійно змінюються, а також з урахуванням нових завдань і планів компанії підвищити лояльність користувачів послуг і зміцнити позиції компанії. Його знання й досвід не тільки підсилять нашу команду, а й стануть джерелом свіжих ідей для запропонування нових послуг нашим абонентам, а також примножать потенціал "Волі"», - коментує Ерік Франке, СЕО компанії «Воля».
Ярослав Гуменюк закінчив економічний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка і працює в маркетингу понад 13 років. Був на керівних посадах на «Нашому Радіо», підприємствах «Ласуня» й «Олімп». У телекомунікаціях - з 2006 року. Брав участь у проекті виходу бренду Beeline в Україні, інтеграції Beeline у Киргизії в межах групи «ВимпелКом». Протягом останніх трьох років працював керівником підрозділу бізнес-аналізу в компанії «Київстар».
Источник: Телекритика
|