Кількість користувачів Інтернетом в Україні, як і у світі в цілому, постійно росте. Така тенденція стимулює Інтернет-провайдерів вдосконалювати технічні параметри надання послуг.
Так, лише з середини грудня 2008 р. кількість користувачів послугою «ОГО!» від Укртелекому зросла на 80 000. Ще 170 000 користувачів перейшли на більш швидкісні тарифні плани, що передбачають необмежене користування трафіком, незважаючи на обсяг, напрямки (український чи зарубіжний), час користування (день чи ніч).
Висока динаміка підключень зумовила збільшення навантаження на Інтернет-канали Укртелекому. Більш того, для доступу до Інтернету в мережі оператора мобільного зв’язку Utel використовуються ті ж ємності магістральної мережі «Укртелекому», що й для «ОГО!».
Зростання обсягу трафіку в мережі Укртелекому тимчасово спричинило ряд незручностей на початку року для користувачів послугами «ОГО!» та Utel, які відчувалися у зниженні швидкості роботи в Інтернеті для деяких користувачів залежно від міста та АТС, та, подекуди, у зниженні якості з’єднання в мережі Utel. У зв’язку з цим значно зросла кількість звернень до Контакт-Центру компанії та відвідувань сайту самообслуговування «Мій Укртелеком».
У відповідь на ситуацію, що склалася, для відновлення та покращення якості послуг для своїх клієнтів, компанією «Укртелеком» вжито наступних заходів:
* до 50 Гбіт/с збільшено ємність зовнішніх Інтернет-каналів (на початок 2008 р. цей показник становив 7 Гбіт/с) – таких можливостей не має жоден з вітчизняних провайдерів. * Ємність внутрішніх каналів у січні 2009 р. збільшено на 10 Гбіт/с. До кінця лютого цей показник буде збільшено ще на 10 Гбіт/с. * Для обслуговування сайту «Мій Укртелеком» виділено 6 додаткових серверів. * Кількість персоналу Контакт-центру збільшено вдвічі; у лютому він зросте ще на 50%.
Для задоволення потреб своїх клієнтів ВАТ «Укртелеком» постійно інвестує у комплексне вдосконалення мереж та покращення сервісу.
Источник: Укртелеком
|