Компанія «Мета» розраховує у 2008 році подвоїти свої доходи. Про це «Телекритику» повідомив генеральний директор Юрій Назаров. За даними компанії, торік її дохід становив 10 млн. гривень.
За словами директора з маркетингу «Мети» Олексія Чуксіна, 70% доходів компаній наразі приносить медійна (банерна) реклама, а 30% – контекстна. Для прикладу, у російського пошукового сервісу «Яндекс» обернені пропорції (70-80% – контекстна, 20-30% – медіа-реклама). Олексій Чуксін прогнозує, що вже наступного року в українському інтернеті контекстна реклама випередить банерну. «В умовах кризи компанії менше думають про іміджеву рекламу та більшу увагу приділяють засобам trademarketing і стимулювання збуту, у тому числі і в інтернеті», – пояснив він. Також Олексій Чуксін заявив, що «Мета» не має наміру фіксувати рекламні розцінки в гривні, про що нещодавно заявили більшість гравців інтернет-ринку. «Ми будемо індивідуально підходити до кожного рекламодавця», – сказав пан Чуксін. За прогнозами представників компанії «Мета», найімовірніше, обсяги ринку інтернет-реклами наступного року залишаться на рівні 2008-го. Проте вони не виключають, що частина рекламодавців перенесуть свою рекламну активність з інших медіа в дешевший інтернет, що може сприяти зростанню ринку. Згідно з докризовим прогнозом «Мети», цього року ринок інтернет мав сягати 21 млн. доларів (16 млн. доларів медійної реклами та 5 млн. доларів – контекстної). Фінальні річні підрахунки можуть відрізнятися на 10% (у бік зменшення).
"Телекритика"
Источник: PULT
|