Нові власники російського видавничого дому B2B Media оголосили про закриття спеціалізованого журналу «Индустрия рекламы» і галузевого порталу про рекламу AdMarket.ru, про що повідомляє російська газета «Коммерсант».
Водночас головний редактор «Индустрии рекламы» Катерина Вінокурцева повідомила Sostav.ru «Наразі ми ведемо переговори з потенційними інвесторами. Протягом місяця будемо знати, чи продовжимо ми своє існування чи ні», – уточнила вона., що випуск журналу може бути продовжений, якщо видання знайде інвестора протягом місяця.»
11 січня стало відомо про те, що холдинг «Проф-медиа» продав видавничий дім B2B Media російському інвестиційному фонду, назва якого не розголошується. Сума угоди також не повідомляється. «Проф-медиа» мав намір позбутися B2B Mediaще торік, оскільки спеціалізований видавничий дім не вписувався в пріоритетну для холдингу розважальну концепцію (телеканали ТВ-3, MTV, "2х2", радіостанції «Авторадио», «Юмор FM», NRJ, «Алла», ВД «Афиша» та ін.). У вересні «Проф-медиа», за інформацією «Коммерсанта», вів переговори з фінською компанією Talentum Media і розраховував отримати за B2B Media 30 млн. доларів. Головний редактор часопису «Рекламные идеи» Андрій Надеїн вважає втрату журналу «Индустрия рекламы» непоправною для рекламістів. За його словами, якщо журнал закриють, залишаться лише колонки в газеті «Коммерсант», журналах «Эксперт» і «Секрет фирмы». На думку пана Надеїна, причина закриття «Индустрии рекламы» суто фінансова. ВД B2B Media створений у 2003 році. Випускає журнали «Финансовый директор», CFO Russia, «Индустрия рекламы», «Коммерческий директор. Sales & Marketing Management», «HR Менеджмент» та ін. Володіє інтернет-ресурсами E-xecutive, AdMarket.ru, HRM.ru. За рік проводить до 60 семінарів, конференцій, виставок. Виручку у 2007 році експерти оцінюють у 10-12 млн. доларів.
"Телекритика"
Источник: PULT
|