Компанія Microsoft ставить собі за мету скоротити кількість дій, які виконує людина, яка шукає інформацію.
Компанія Microsoft запускає свою пошукову машину в надії наздогнати Yahoo.
Пошуковий сайт компанії, що отримав назву Bing.com, буде введений в дію спочатку в США, а в інших районах світу з'явиться в бета-версії.
В даний час Google контролює понад 64% ринку пошукових машин в США, за ним слідують Yahoo з 20% і Microsoft з 8,2%.
Пошуковик Bing створений на інших алгоритмах, ніж більшість існуючих аналогічних пошукових порталів, і обіцяє асоціативніший пошук.
Наприклад, запит про конкретний продукт спричинить за собою вихід на рецензії, огляди, посилання на віртуальні магазини, а також на інформацію про сам продукт. При введенні запиту про авіарейс Bing видасть розклади і дані про готелі і погоду.
Пол Стоддарт, голова відділу нових розробок, в британському філіалі компанії Microsoft стверджує, що "зараз до 40% запитів залишаються без відповіді. Тут криються великі потреби споживачів".
"Це видно при аналізі пошукових протоколів. При традиційних способах пошуку інформації користувач вимушений часто міняти параметри пошуку, додавати нові слова, заходити на нові сайти, повертатися до початку і врешті-решт залишатися ні з чим", - говорить він.
За його словами, Microsoft сподівається створити "емоційний зв'язок" між користувачами і своєю новою пошуковою машиною, а також привернути нових споживачів.
І дійсно, Bing виглядає значно кращим, аніж інші приклади експериментів Microsoft у цій сфері або пошукові машини інших компаній.
За словами Стоддарта, Google не зумів досягти модернізації свого графічного інтерфейсу, оскільки саме в ньому ця компанія розміщує рекламу, від якої одержує основний дохід.
Microsoft надає користувачам можливість зберігати параметри пошуку в пам'яті порталу, що дозволить завжди легко повертатися до інформації, яка одного разу вже була знайдена.
В даний час Microsoft укладає угоди про співпрацю з різними інтернет-компаніями, що мають в своєму розпорядженні різноманітну інформацію, до якої пошукач Bing дістане прямий доступ - це дані про авіарейси, огляди продукції, туристичні пропозиції.
Стоддарт заперечує, що його компанія ставить перед собою занижені цілі, маючи намір всього лише обігнати Yahoo.
"Зайняти друге місце буде здорово. А коли ми його займемо, ми націлюватимемося на перше", - говорить він.
ТСН
Источник: IMI
|