Легендарне зібрання енциклопедичних словників буде продане дочірній компанії концерну «Бертельсман». Таким чином підприємство реагує на успіх безкоштовних пошукових інтернет-ресурсів «Вікіпедія» та Google.
Зазнавши важких збитків, всесвітньо відома енциклопедія «Брокгауз» із 200-літніми традиціями змінює власника. У майбутньому вона видаватиметься найбільшим у Європі медіа-концерном «Бертельсман». Натомість, Бібліографічний інститут Мангейма, попередній власник, зосередиться на виданні продукції під маркою «Дуден» (словники) та випуску календарів.
Запланований вихід «Брокгауза» в інтернет, схоже, також не буде реалізований. Нові власники вже мають ресурс для шукачів знань в інтернеті - wissen.de.
Торгова марка «Брокгауз», відома понад 93 відсоткам німців, отримає гарантоване існування в майбутньому. За словами керівника компанії wissenmedia GmbH Кристофа Гюнермана, «як друковані енциклопедії, так і онлайн-енциклопедії мають право на майбутнє». Ця марка і надалі існуватиме в роздрібній торгівлі, до того ж планується вихід на закордон.
Продажі енциклопедичної літератури минулого року різко впали, скаржиться голова видавництва Ульріх Гранзаєр. У 2007 році «Брокгауз» мав збитки обсягом 6,5 мільйонів євро, не досягнувши поставленої мети - реалізації 20 тисяч примірників багатотомника. Причина – класичний ринок енциклопедій відчутно захитався і поступився місцем пошуковим серверам, таким як «Вікіпедія» та «Гугл».
«Дуже важко конкурувати із безкоштовними пропозиціями, продаючи інформацію в книжковій формі за гроші»,- каже Гранзаєр. Готуючись до виходу в онлайн, видавництво «випередив розвиток ринку».
dw-world.de
Источник: МедіаБізнес
|