Чотири найбільші музичні компанії, EMI, Sony, Universal і Warner почали вести переговори про створення спільного он-лайн сервісу, який буде розміщувати всі належні їм музичні кліпи, повідомляє Кореспондент.
Як припускають джерела, такий крок дозволить компаніям отримувати більше прибутку, ніж приносить їм YouTube, так як професійні відеокліпи будуть відокремлені від аматорських і зібрані в єдину базу.
Згідно з прогнозами, у випадку якщо між музичними гігантами все-таки буде укладено договір, вони розірвуть всі угоди з YouTube. На даний момент їх прибуток від реклами на популярному відеохостінгу є дуже низьким.
Створення власного сайту дозволить EMI, Sony, Universal і Warner більш тісно об'єднати процес перегляду відео з покупкою музичних композицій в он-лайн магазинах.
Угоди компаній з YouTube закінчуються на початку 2009 року - саме в цей час буде представлено остаточне рішення з даного питання. В даний час компанії, імовірно, проводять консультації, вивчаючи ризики та розглядаючи альтернативи.
Нагадаємо, раніше Ріо Караефф, виконавчий віце-президент підрозділу електронної комерції лейблу Universal Music Group, заявив, що популярний відеосайт YouTube приносить найбільшій компанії звукозапису десятки мільйонів доларів.
Источник: IMI
|