23 листопада 2009 р., Київ, Україна – Оператор мобільного зв'язку МТС-Україна, 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про початок нового конкурсу в рамках всеукраїнської довгострокової програми «Професіонали майбутнього», яка вже четвертий рік проводиться спільно з Міністерством транспорту та зв'язку України та Міністерством освіти і науки України.
Учасники конкурсу «Професіонали майбутнього – 2010» можуть вибрати для наукової роботи одну з трьох тем, запропонованих фахівцями МТС, виходячи з актуальних завдань телекомунікаційного сектора в Україні: - Впровадження технології LTE на мережі CDMA; - Впровадження технології LTE на мережі UMTS; - Впровадження технології LTE на мережі GSM.
У цьому навчальному році взяти участь у програмі «Професіонали майбутнього» запрошені студенти десяти провідних профільних ВНЗ України, які вивчають напрям «Телекомунікації». Традиційно програма «Професіонали майбутнього – 2010» буде складатися з двох етапів: відбіркового та конкурсного.
До 25 грудня кожен ВНЗ-учасник конкурсу проведе внутрішній відбірковий тур, за результатами якого буде зібрана команда ВНЗ з п`яти студентів, які показали найкращі результати у відбірковому турі, і наукового керівника з числа викладачів ВНЗ. Ці команди, по одній від кожного навчального закладу, стануть учасниками конкурсного етапу, який пройде з 15 лютого по 17 травня. У фіналі конкурсу відбудеться публічний захист наукових робіт перед компетентною конкурсною комісією, що складається з представників ВНЗ і фахівців телекомунікаційної галузі. Комісія оцінить наукові розробки команд, виходячи з інноваційності, практичного значення, логіки і архітектури проектування, швидкості реалізації, також будуть враховуватися презентаційні навички. Переможці будуть визначені абсолютною більшістю голосів.
Вперше за час існування програми «Професіонали майбутнього», студенти, працюючи над науковими проектами на тему, запропоновану технічними фахівцями МТС, будуть боротися за робочі місця в компанії МТС.
«Цього року ми проводимо експеримент, запропонувавши в якості головного призу працевлаштування в нашій компанії. МТС – одна з найбільших компаній в Україні, ми володіємо величезним технічним і технологічним потенціалом, впроваджуємо інноваційні продукти, багато з яких є ексклюзивними для українського ринку, наприклад, BlackBerry або 3G-послуги на базі технології CDMA. Не дивно, що на роботу до нас мріють потрапити багато людей. Тому можливість отримати робоче місце в МТС – це потужний стимул для студентів, які беруть участь у конкурсі «Професіонали майбутнього»», – відзначила начальник відділу зі зв`язків з громадськістю МТС-Україна Вікторія Рубан.
Про програму «Професіонали майбутнього»
«Професіонали майбутнього» – це перша довгострокова національна програма підтримки студентів, яка об`єднала в собі науково-дослідницьку роботу, іменні стипендії та можливість стажування в компанії МТС.
У програмі беруть участь студенти четвертих курсів провідних технічних ВНЗ Києва, Севастополя, Харкова, Дніпропетровська, Одеси, Донецька, Львова, Запоріжжя та Тернополя. Вперше програма була реалізована в 2006 році і викликала великий інтерес серед студентів та викладачів вузів. З того часу конкурс проводиться щорічно.
У цьому навчальному році до участі в конкурсі запрошені студенти десяти провідних профільних ВНЗ України: • Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій; • Севастопольського національного технічного університету; • Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»; • Дніпропетровського національного університету; • Національного технічного університету України «КПІ»; • Одеської національної академії зв`язку ім. О.С. Попова; • Національного університету «Львівська політехніка»; • Донецького національного технічного університету; • Запорізького національного технічного університету; • Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя.
У 2009 році МТС розширила програму «Професіонали майбутнього». Тепер ця програма передбачає не тільки конкурс серед студентів технічних ВНЗ, а й майстер-класи, які були проведені серед студентів, які вивчають маркетинг, і ґрунтувалися на першому українському виданні світового засновника теорії маркетингу Філіпа Котлера. Під час майстер-класів серед його слухачів був оголошений конкурс з розробки маркетингового кейсу із застосуванням інструментів латерального маркетингу.
У травні 2009 року компанія МТС провела освітній web-семінар для студентів факультетів журналістики і журналістів. Під час семінару лауреат Пулітцерівської премії, провідний репортер телеканалу CNBC (США) з економічних питань Стів Лісман (Steve Liesman), розповів про вплив світової кризи на світову економіку та поспілкувався з усіма учасниками семінару. В on-line режимі була організована двостороння Інтернет відео-конференція між офісом CNBC у Нью-Йорку і чотирма вузами України: Київським інститутом журналістики, Львівським державним університетом, Донецьким державним університетом і Таврійським державним університетом (Сімферополь). У цілому семінар відвідало більше 300 студентів і журналістів.
Досвід програми підтримки студентів «Професіонали майбутнього» послужив основою для створення проекту «Міжкорпоративний Університет», який був ініційований компанією МТС наприкінці 2008 року. У даний момент цей проект об`єднує провідних роботодавців України, вищі навчальні заклади та студентські організації. Мета проекту полягає в розробці програм підготовки студентів з урахуванням вимог сучасного бізнесу і реальної ситуації на ринку праці, а також їх працевлаштування в компаніях-учасницях.
У червні цього року був підписаний меморандум про співпрацю в рамках «Міжкорпоративного Університету» між Міністерством освіти і науки України, Київським національним університетом ім. Шевченка, Національним університетом «Києво-Могилянська академія», Київським національним технічним університетом «Київський політехнічний інститут» та провідними роботодавцями України: компанією МТС, «Вімм-Білль-Данн», Київська інвестиційна група, «МЕТРО Кеш енд Кері Україна».
Мережа ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок» (МТС Україна) охоплює більше 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 17,74 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2008 рік склав $1,662 млрд.
МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 97,16 мільйона абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом "MBT".
У квітні 2009 року бренд МТС вдруге став першим і єдиним російським брендом, який увійшов до числа ста лідируючих світових брендів по рейтингу BRANDZ™, опублікованому Financial Times і провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті www.mts.ru.
Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова "очікується", "оцінюється", "має намір", "буде", "міг би" або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі "Фактори ризику" форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку, та країн СНД, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.
Источник: Пресс-служба МТС-Украина
|