Київ, Україна – Оператор мобільного зв'язку МТС-Україна, 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує перші результати проведення «Днів відкритих дверей» в оновленому форматі.
«Дні відкритих дверей» у новому форматі вже пройшли в Західному, Центральному і Східному територіальних управліннях МТС. Захід відвідали більше 50 студентів старших курсів різних спеціальностей: міжнародні економісти зі Львівського національного університету ім. Франка, менеджери з Київського національного економічного університету ім. Гетьмана і телекомщики з Донецького національного технічного університету.
Тему «Дня відкритих дверей» учасники визначали самі. Зокрема, львівських студентів цікавило, що дав компанії ребрендинг, наскільки оправданими є регіональні тарифи і спеціальні пропозиції для окремих сегментів. Студенти не обійшли увагою антикризову стратегію МТС і те, як компанія оптимізувала свої витрати. У цілому, зустріч пройшла у вигляді практичного бізнес-семінару, лектором на якому виступив директор Західного ТУ Кирил Дмитрієв. Під час розмови у студентів народилася ідея проведення подібних зустрічей на регулярній основі, а викладач Львівського національного університету ім. Франка навіть запропонував Кирилу прочитати в їх вузі декілька лекцій на прикладні теми.
Менеджери Київського національного економічного університету ім. Гетьмана, крім екскурсії, прослуховували комплексну двогодинну лекцію відразу декількох фахівців МТС з технічної, маркетингової і HR-дирекції, а також з відділу стратегії. Учасники не тільки побачили, яке обладнання за що відповідає, як проходить моніторинг мережі, але і дізналися про стратегію розвитку компанії і технології створення продуктів і послуг та ін.
Майбутніх фахівців з телекомунікаційних систем і мереж Донецького національного технічного університету більше цікавив технічний аспект діяльності компанії: функціонування мережі, характеристика використовуваного обладнання, маршрутизація трафіку. Тому екскурсію по технічному приміщенню Східного ТУ проводив керівник групи супроводу будівництва мережі. Із відгуків учасників, «День відкритих дверей» пройшов не як протокольний захід, а скоріше, як популярна телепрограма «Звана вечеря». Так, студенти ставили оцінки по таким параметрам, як інформативність, практичність та інтер'єр. У результаті, 12 студентів сумарно оцінили гостинність лідера мобільного зв'язку Донбасу в 1100 балів з можливих 1200.
«Величезне спасибі компанії МТС за таку цікаву екскурсію. Ми дізналися багато нового і цікавого, і це напевно знадобиться нам у подальшому навчанні. Сподобалося, що співробітники МТС проявили незвичайну гостинність: організували транспорт, пригостили смачної кавою, відповіли на всі наші питання і показали дороге телекомунікаційне обладнання, про яке нам лише розповідають на лекціях в університеті. Ми не могли не оцінити старання по гідності», – говорить Віталій Ченчик, староста групи студентів Донецького національного технічного університету.
Про програму «Дні відкритих дверей»
З початку жовтня 2009 року компанія МТС почала проводити програму «Дні відкритих дверей» в оновленому форматі. Раніше програма передбачала профорієнтацію старших класів, а зараз же в ній беруть участь і студенти, що навчаються за різними спеціальностями. Залежно від факультету учасників, на кожному заході присутній керівник відповідного напряму компанії МТС, який розповідає студентам про специфіку майбутньої професії, окремі її аспекти, можливі нюанси та ін., що сприяє більш усвідомленому вибору їх подальшої спеціалізації.
Щоб взяти участь у програмі, необхідно прислати групову заявку на 10-15 учасників, вказавши наступні дані: вуз, факультет, спеціальність, курс, ПІБ і контакти учасників. Заявки необхідно направляти за адресою: hr_inform@mts.com.ua.
Источник: Пресс-служба МТС Украина
|