Львів, Україна – Завдяки оперативним діям технічних працівників Західного територіального управління МТС-Україна абоненти МТС залишалися на зв’язку навіть під час стихійних снігопадів на заході України. Майже тиждень інженери компанії готували базові станції стільникового зв’язку до випробовувань стихією.
На Львівщині в середині жовтня протягом двох днів випала місячна норма снігу, що стало несподіванкою для всіх. Майже два дні без води залишилося багато мешканців Львова, було знеструмлено лінії електорпередач та важливі об’єкти: школи, лікарні тощо. Працівники Міністерства надзвичайних ситуацій та комунальні служби ще досі ліквідовують наслідки стихії.
Проте абоненти МТС жодних змін не відчули, й навіть під час найбільших снігопадів продовжували користуватися якісним мобільним зв’язком. Як повідомила технічна служба компанії, мережа МТС працювала без перешкод, в основному завдяки якісному обладнанню та фаховості працівників компанії. Підготуватися до погодних несподіванок фахівцям вдалося завдяки ретельному аналізу метеорологічних даних та низки оперативних заходів.
«Основна проблема, яка виникає під час стихії – це енергозабезпечення, – говорить директор ЗТУ МТС-Україна Кирил Дмитрієв. – Базові станції працюють на електроенергії, яку їм подають дизельні двигуни. За нормальних погодних умов існує графік постачання пального, однак коли випадає сніг чи виникають інші перешкоди, забезпечити безперебійне живлення базових станцій, які часто стоять у віддалених місцях, буває доволі важко. Тому ми створили оперативні групи фахівців, які постійно моніторили прогноз погоди, рівень енергозабезпечення кожної станції й протягом кількох днів довозили додаткове пальне на випадок погіршення погодних умов. Наші передові технології дають змогу бачити реальний стан кожного проблемного місця й оперативно усувати неполадки. Особливу увагу ми звернули на базові станції, які розміщені вздовж трас. Крім цього, наші спеціалісти на випадок виходу з ладу будь-якої із базових станцій застосували так звану технологію «кругової поруки» – коли кілька станцій з’єднують у так зване кільце й кожна зі станцій «кільця» в екстремальних умовах може автоматично взяти на себе навантаження проблемної, що жодним чином не позначається на якості зв’язку. Завдяки цим заходам жоден з наших абонентів не відчув перебоїв у роботі мережі».
Источник: Пресс-служба МТС Украина
|