Результати МТС-Україна в 3 кварталі 2009 р. відображають позитивну динаміку і свідчать про правильність обраної стратегії розвитку компанії «народні ціни - преміальна мережа».
Як і в першому півріччі, в третьому кварталі 2009 року МТС-Україна демонструє поліпшення фінансових і операційних показників. Темпи зростання в 3Q 2009 до 2Q 2009 в цілому трохи вищі, ніж в аналогічному періоді минулого року.
Фінансові показники
У третьому кварталі дохід склав 2,216 млрд. гривень, що на 12% вище, ніж у попередньому кварталі. Темпи зростання виручки вищі за показники минулого року. Збільшення доходів викликано, головним чином, сезонністю і підвищенням активності абонентської бази.
Зростання виручки та контроль за ефективністю витрат забезпечили підвищення рентабельності бізнесу. OIBDA виросла на 20%, а маржа OIBDA – на 3,2% п.п. в порівнянні з 2Q 2009. З початку 2009 року маржа OIBDA виросла на 8,7% п.п.
Чистий прибуток компанії в 3Q 2009 збільшилася на 37,5% в порівнянні з попереднім кварталом і склала 195,8 млн. грн.
Операційні показники
Абонентська база МТС в Україні стабільна протягом усього року і становить 17,8 млн.
Традиційно для МТС продовжують збільшуватися обсяги споживання послуг. У 3Q 2009 MOU вийшов на рівень 478 хв, продемонструвавши зростання в розмірі 8% у порівнянні з попереднім кварталом і 45% в річному численні. Це пояснюється популярністю базової лінійки тарифів МТС, орієнтованих на збільшення споживання. Найбільшою популярністю у третьому кварталі користувалися тарифи «Супер МТС + SMS» і «Супер МТС - Всі мережі».
Зростання обсягів споживання корелюється зі зростанням доходів та ARPU. У третьому кварталі ARPU виріс на 11% у порівнянні з другим кварталом 2009 року, фактично вийшовши на докризовий рівень
МТС демонструє стабільне зростання користування і доходів від додаткових послуг. Найбільш динамічно розвиваються послуги передачі даних «МТС Коннект 3G». Забезпечивши національне покриття в більш ніж 160 містах України, у третьому кварталі МТС продовжувала активно нарощувати ємність мережі в місцях концентрації попиту (міста-мільйонники). У результаті зростання доходів від передачі даних склав 45% в 3Q 2009 в порівнянні з попереднім кварталом.
«Ми позитивно оцінюємо результати третього кварталу. Я вважаю, що зростання доходів у третьому кварталі в порівнянні з другим, головним чином, є наслідком сезонності. Якщо порівняти тренди в попередні роки, то вони були близькі до тих результатів, які ми показали в поточному кварталі. Тим не менше, відрадно відзначити, що ми виглядаємо краще ринку, і мають намір і далі зберігати цю тенденцію», – зазначив Андрій Дубовсков, генеральний директор МТС-Україна.
Источник: Пресс-служба МТС Украина
|