2 грудня 2009 р., Київ, Україна. – Оператор мобільного зв'язку МТС-Україна, 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» оголошує найбільших корпоративних клієнтів, які підключилися до сервісів на базі технології віртуальних приватних мереж VPN.
VPN (Virtual Private Networks) – назва кількох різних технологій зв'язку, об'єднаних за загальним принципом: на базі власної інфраструктури оператор створює для корпорації замкнуту захищену систему обміну інформацією будь-якого роду. При цьому система існує незалежно від мережі оператора.
МТС пропонує два сервіси на основі технологій VPN.
Перший побудований на базі фіксованої голосової телефонії. У цьому випадку абоненту пропонується спеціальний низький тариф для дзвінків з корпоративних фіксованих на корпоративні мобільні телефони і навпаки. Крім цього, у такій телефонній мережі абонент може скористатися низкою додаткових можливостей, наприклад, будь-якому фіксованому або мобільному номеру можна присвоїти короткий номер (4-х або 5-значний) для прискореного набору всередині корпоративної мережі.
На сьогоднішній день VPN на базі фіксованої телефонії МТС використовують близько ста великих українських компаній, серед яких є банківські та страхові структури, державні підприємства та організації, сільгосппідприємства, нафтодобувачі, найбільші металургійні заводи, фабрики з виробництва продуктів харчування, напоїв, косметики, call-центри, мережі автомобільних заправок, торгові центри та ін.
У числі таких клієнтів: «Райффайзен Банк Аваль», «Альфа-Банк», «ВТБ Банк», «Данон», Управління справами Верховної Ради, «Київпастранс», «Вімм Білль Данн», «Кока-кола Беверіджес Лімітед», «Конті», корпорація «Індустріальний Союз Донбасу», «Миронівський хлібопродукт», «Приватбанк», ПУМБ, «Родовід Банк», «Укргазбанк», «Укрпромбанк», «Фоззі», «Фуршет», «Чумак» та багато інших компаній.
Примітно, що, незважаючи на кризові явища в економіці, у 2009 році до сервісів VPN від МТС було підключено більше користувачів ніж у минулому році.
Друге VPN-рішення МТС лежить в області передачі даних. Воно передбачає створення локальної корпоративної мережі IP MPLS зверху транспортної мережі оператора. При цьому, завдяки використанню потужних засобів криптографії (шифрування, аутоідентіфікаціі, інфраструктури публічних ключів, засобів для захисту від повторів і зміни переданих через логічну мережу повідомлень), у такій корпоративній мережі забезпечується високий ступінь захисту даних, що передаються. Передача інформації в зовнішню мережу повністю виключається.
Сьогодні сервіси з передачі даних за допомогою технології VPN використовують Група компаній «Верес» (мережа в 12 регіонах України), Група компаній МХП (ТМ «Наша Ряба») (мережа в 13 регіонах України), компанія «Баядера» (мережа в 20 регіонах України), а також виробник меблів, дерево- та металоконструкцій, корпорація «Технокредо» (в 7 регіонах України). У процесі здачі в експлуатацію знаходяться також конвергентні проекти для ще кількох найбільших українських компаній з галузі харчової промисловості.
Дополнительная информация об FMC и VPN
Мережа ЗАТ «Український Мобільний Зв'язок» (МТС Україна) охоплює більше 97% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 17,74 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2008 рік склав $1,662 млрд.
МТС Україна є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) найбільшого оператора мобільного зв'язку в Росії, Центральній та Східній Європі за кількістю абонентів. Разом із дочірніми компаніями, МТС обслуговує понад 97,16 мільйона абонентів. Населення 82 регіонів Росії а також Вірменії, Білорусії, України, Узбекистану и Туркменістану, де МТС та її дочірні підприємства мають ліцензії на надання послуг у стандарті GSM, складає більше 230 мільйонів чоловік. З 2000 року акції ВАТ МТС котуються на Нью-Йоркській Фондовій Біржі (NYSE) під символом "MBT".
У квітні 2009 року бренд МТС вдруге став першим і єдиним російським брендом, який увійшов до числа ста лідируючих світових брендів по рейтингу BRANDZ™, опублікованому Financial Times і провідним міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті www.mts.ru.
Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова "очікується", "оцінюється", "має намір", "буде", "міг би" або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі "Фактори ризику" форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку, та країн СНД, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.
Источник: Прес-служба МТС-Україна
|