28—29 січня 2010 року у центрі зберігання даних ТОВ"Айбокс" виникла технічна аварія, що призвела до неможливості миттєвого зарахування коштів на особові рахунки абонентів усіх операторів мобільного зв’язку України. За першими ж скаргами абонентів Київстар негайно повідомив ТОВ «Айбокс» про аварію та отримав підтвердження від ТОВ «Айбокс», що її спеціалісти докладають усіх зусиль, аби усунути аварію.
Упродовж 8 лютого 2010 року ТОВ «Айбокс» за підтримки партнера — компанії ОСМП забезпечила належне нарахування коштів на особові рахунки абонентів, які поповнювали рахунки 28—29 січня 2010 р, і кошти на особові рахунки яких своєчасно не надійшли. Про факт надходження коштів на особові рахунки абонентів було поінформовано за допомогою інформаційних текстових повідомлень.
Наразі Київстар пропонує споживачам такі електронні канали поповнення особових рахунків:
• через мережу Інтернет або банкомат, за безкоштовним скороченим номером 999 за наявності електронних карток Visa, Master Card;
• за допомогою послуги «Переказ коштів»;
• у відділенні банку чи в дилерському магазині (працівник банку чи дилера за допомогою мережі Інтернет);
• у роздрібній мережі (працівник мережі за допомогою POS-терміналу або касового апарату).
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|