«Київстар», піклуючись про клієнтів, які відчули незручності через аварію* на мережі терміналів ТОВ «Айбокс», надає їм бонусні кошти для спілкування в розмірі 100% від суми поповнення особового рахунку.
Кошти абонентам будуть нараховані упродовж 11 лютого 2010 р. Про факт нарахування коштів клієнта буде повідомлено за допомогою SMS.
Ознайомитися з умовами використання бонусів можна, зателефонувавши на номер підтримки 922*46, дзвінки на який не тарифікуються.
* Інформація щодо аварії ТОВ «Айбокс»
28 29 січня 2010 р. у центрі зберігання даних ТОВ «Айбокс» виникла технічна аварія, що призвела до неможливості миттєвого зарахування коштів на особові рахунки абонентів усіх операторів мобільного зв язку України. За першими ж скаргами абонентів Київстар негайно повідомив ТОВ «Айбокс» про аварію та отримав підтвердження від ТОВ «Айбокс», що її спеціалісти докладають усіх зусиль, аби усунути аварію.
Упродовж 08 лютого 2010 р. ТОВ «Айбокс» за підтримки партнера компанії ОСМП забезпечила належне нарахування коштів на особові рахунки абонентів, які поповнювали рахунки 28 29 січня 2010 р, і кошти на особові рахунки яких своєчасно не надійшли. Про факт надходження коштів на особові рахунки, абонентів було поінформовано за допомогою інформаційних текстових повідомлень.
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|