«Київстар» представляє основні показники своєї господарської діяльності у 4-му кварталі 2009 року, а також основні тенденції 2009 року.
Динаміка руху основних показників
* Доход у 2009 році залишався на усталеному рівні, демонструючи поступове зростання у кожному кварталі. Загальне зменшення доходу у 4-му кв. порівняно з 4-м кв. 2008 зумовлено зниженням доходу від голосових послуг у результаті зменшення абонбази, переважно у 1-му кв. 2009, крім того зменшенням середньої вартості хвилини, що, у результаті призвело до збільшення обсягу користування послугами.
* Абонентська база — її номінальний розмір демонструє поступове скорочення: приблизно за 1,5 млн. протягом 2009 року, з яких 0,4 млн. — за рахунок технічного коригування. Найбільше зниження, на 0,8 млн., відбулося у 1-му кварталі, переважно у молодіжному сегменті. «Київстар» оперативно відреагував і ввів нові тарифні плани «DJUICE Безлім» в молодіжному і «Багато розмов» у масовому сегменті, що спочатку уповільнило, а до 4-го кв. звело цю тенденцію до мінімуму. Зараз цими тарифними планами користується близько 2 млн. та 3,4 млн. абонентів відповідно.
* ARPU — середньомісячний дохід із одного абонента у 4-му кварталі зріс на 1,2% — переважно за рахунок збільшення доходу, обумовленого вирішенням питання щодо інтерконнекту з Укртелекомом. Порівняно з 4-м кв. 2008 ARPU зменшився на 8,4%, переважно за рахунок зниження цього показника у молодіжному сегменті.
* AMPU — середньомісячна кількість хвилин ефірного часу на одного абонента в препейді збільшилася за рахунок міграції абонентів на нові тарифні плани у масовому і молодіжному сегментах. У контракті цей показник зменшився — також рахунок міграції абонентів на новий тарифний план, який вигідніший, але із меншою кількістю хвилин.
* APPM — зниження середньої вартості хвилини відбувалося переважно за рахунок зростання AMPU в препейді.
Нові напрямки: основні досягнення 2009
* Інтернет — кількість користувачів зросло на 112% до 1,6 млн. осіб, а доход від сервісів GPRS/EDGE та WAP склав понад 160 млн. грн.
* Цифрова музика — число користувачів рінгбектонів збільшилося на 18% до 4 млн. У цілому дохід від цифрової музики у 2009 році склав понад 100 млн. грн. Цифрова музика також активно використовувалася як унікальна пропозиція для молоді — понад 10 млн. безкоштовних скачувань фултреків та ріалтонів.
Ключові показники «Київстар» у 4-м кв. 2009 порівняно з попередніми періодами
Увага! Фінансові показники подані у відповідності до IFRS (International Financial Reporting Standards). Вони можуть коригуватися за результатами майбутнього фінансового аудиту.
Довідка про компанію «Київстар»: Національний мобільний оператор «Київстар» лідер українського ринку мобільного зв язку, якому довіряють своє спілкування 22 млн. осіб (станом на 01.02.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 195 країнах світу на 5 континентах. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|