Шановні абоненти! Якщо Ви бажаєте звернутися з питанням до Центру Інформаційної підтримки клієнтів PEOPLEnet, Ви можете обрати оптимальний для себе варіант, а саме:
* зв'язатися з оператором, використовуючи чат на сайті PEOPLEnet. Для цього на офіційному сайті компанії оберіть «Онлайн Чат» у верхній частині сайту.
* дізнатися про залишок на Вашому рахунку, зателефонувавши на номер 906, або відправивши SMS на даний номер (безкоштовно).
* отримати детальнішу інформацію про Ваш номер, скориставшись Вашим особистим помічником «Системою самообслуговування клієнтів PEOPLEnet».
За допомогою Системи самообслуговування клієнтів Ви знайдете всю необхідну інформацію, а також можете:
* Перевірити поточний баланс свого рахунку;
* Отримати і роздрукувати щомісячний рахунок;
* Безкоштовно отримати деталізовану інформацію за Вашим номером;
* Ознайомитися з інформацією по Ваших платежах;
* Змінити Ваш тарифний план;
* Самостійно підключити або відключити необхідні Вам послуги;
* У разі потреби внести віртуальний платіж;
* Замовити додаткові сервіси, що пропонуються до Вашого тарифного плану;
* Проводити поповнення рахунку ваучером;
* А також відправляти SMS повідомлення абонентам мережі PEOPLEnet і інших мобільних операторів.
Детальна інформація про акції, тарифні плани, що пропонуються компанією, про сервісні номери, можливості мережі та багато іншого Ви можете дізнатися, скориставшись голосовим меню за номерами 111, а також (044) 506 0 506 (IVR)
Источник: PEOPLEnet – національний провайдер телекомунікаційних послуг
|