Лідер телекомунікаційного ринку України «Київстар» став переможцем у двох номінаціях міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Хрустальная Гарнитура».
Центр телефонного обслуговування клієнтів (call-центр) «Київстар» був визнаний найкращим одразу у двох номінаціях міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2010 «Хрустальная Гарнитура»:
● Найкращий call-центр з обслуговування клієнтів;
● Найкращий call-центр для роботи.
Конкурс CCG Call Center Awards проводиться з 2005 року і збирає найкращих фахівців контакт-центрів з усього СНД. При виборі переможців оцінюється якість обслуговування клієнтів, показники роботи експертів, рівень інтеграції call-центру в бізнес-процеси компанії. Також до уваги беруться відгуки та оцінки клієнтів. «Київстар» вперше брав участь у цьому конкурсі.
З моменту створення компанії функціонує внутрішня система оцінки та вдосконалення якості обслуговування. В 2007 році в «Київстар» запроваджена зовнішня система оцінювання якості — клієнти оцінюють якість обслуговування при зверненні до call-центру та центрів обслуговування абонентів. За 2009 рік близько 320 тисяч клієнтів скористалися цією можливістю, а середня оцінка становила 4,54 бала — «дуже добре».
Тепер до клієнтської оцінки долучилося й визнання професійної спільноти — до складу журі входили відомі та успішні керівники call-центрів, незалежні консультанти та директори компаній.
Олена Свєтлова, начальник центру телефонного обслуговування «Київстар»:
«Ми в „Київстар“ завжди прагнемо давати своїм клієнтам найкраще — і зв’язок, і обслуговування. Робитимемо це й надалі. А відзнаки таких серйозних конкурсів, як CCG Center Awards, мотивують вдосконалювати нашу роботу щодня».
В цьому році «Хрустальная Гарнитура» вручалася в 20 номінаціях, з яких 6 персональних, 8 корпоративних, 5 проектних, 1 стосується продукту. Також цього року була рекордна кількість учасників — більше 150 заявок на номінації від компаній, серед яких QUELLE, ВАТ «Мегафон», ВАТ «МТС», «УкрСиббанк» BNP Paribas Group, «ВимпелКом», «Infotell».
Довідка про компанію «Київстар»: Національний мобільний оператор «Київстар» лідер українського ринку мобільного зв язку, якому довіряють своє спілкування 22 млн. осіб (станом на 01.02.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі й малі міста та понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі головні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття України, а також роумінгові послуги в 195 країнах світу на 5 континентах. «Київстар» забезпечує жителів України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|