26 травня Cтабільне лідерство — як в доходах, так і за обсягом абонентської бази.
Ключові події 1-го кварталу 2010 р.
Нові напрямки:
У 1-му кварталі 2010 року «Київстар» запустив новий напрямок, підготовка до якого велась упродовж 2009 року — надання послуг фіксованого інтернету за технологією FTTB. Послуга «Домашній інтернет» на швидкості до 100 Мбіт/с. наразі надається у 7 найбільших містах України: Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі. Завдяки якості послуги та високому рівню обслуговування, клієнти демонструють високий потенційний попит на фіксований інтернет «Київстар». Вже охоплено близько 500 тис. квартир у понад 4 тис. будинків.
У молодіжному сегменті бренд DJUICE продовжує успішне впровадження стратегії надання привабливих цін та найкращого клієнтського досвіду в галузі цифрової музики та ігор. Лише у 1 кварталі з порталу некомерційної музики треків молодих українських музикантів dmd.djuice.ua було здійснено 19,5 млн. закачувань. Також, у березні 2010 року, DJUICE, вперше в Україні запустив цифровий реліз нового альбому «Dolce Vita» групи «Океан Ельзи» — ексклюзивно на Музичному порталі DJUICE
Тарифи та акції
Доступні ціни, можливість споживати більше послуг, наявність вибору з тарифних моделей та цікаві акційні пропозиції — це основні принципи тарифної політики «Київстар».
Так, наприклад, у 1 кварталі поточного року, «Київстар» запропонував знижку у 50% на тарифному плані «Багато розмов», а також нові акції для спілкування із зарубіжними абонентами — акційний пакет «СтарСвіт Оптимальний» (60 пакетних хвилин для дзвінків за кордон протягом місяці при щомісячній абонентській платі 5 грн) та пакетна пропозиція для SMS та MMS в Росію (0,50 грн за повідомлення).
У квітні запущено новий тарифний план «Свобода» для препейд-клієнтів — 100 нетарифікованих хвилин для вихідних дзвінків у мережі «Київстар» та 30 — для вихідних дзвінків на номери фіксованого та мобільного зв’язку інших українських операторів, без плати за з’єднання, за щоденну абонплату у 6 грн.
Ключові показники діяльності у 1 кв. 2010 р. у порівнянні з попередніми періодами
Увага! Починаючи зі звіту 1-го кварталу 2010 р, усі фінансові показники «Київстар» подані у відповідності з принципами бухгалтерського обліку USGAAP — ОПБО США (Основні принципи бухгалтерського обліку США). Вони можуть коригуватися за результатами майбутнього фінансового аудиту.
Динаміка руху основних показників
► Доля ринку в доходах залишається найвищою на ринку, але незначно зменшилась порівняно з 1-м та 4-м кварталами 2009 року. При цьому загальне проникнення мобільного зв’язку в Україні також знизилось — на 0,5% порівняно з попереднім кварталом, до рівня 119,7%.
► Доход — зменшення порівняно з 1-м та 4-м кварталами 2009 року пов’язане з фактором сезонності та впровадженням заходів по стабілізації абонентської бази у низькоціновому сегменті.
► Абонентська база «Київстар» стабільно залишається найбільшою на ринку. Поступове скорочення абонбази, яке спостерігалося у 2009 році, у 1-му кварталі 2010 року було стабілізоване — упродовж 1 кварталу воно склало лише 88 тисяч абонентів. Молодіжний сегмент так само залишається найбільш рухливим. При цьому запуск нових тарифних пропозицій «Дзвони всім», «Єдина ціна», також переведення на постійну основу акційних тарифних планів «Більше спілкування» та «Найкращий», звели до мінімуму загальний обсяг відключень та стабілізували абонентську базу.
► ARPU — середньомісячний доход з одного абонента у 1-му кварталі порівняно з 1-м кварталом 2009 року, в цілому стабільний. Нижчий показник 1-го кварталу порівняно з 1-м кварталом 2099 пов’язаний із сезонними причинами (менше споживання у січні й менша кількість днів у лютому), а також з міграцією абонентів на економніші тарифні пропозиції. Але вже у березні 2010 р. спостерігається зростання ARPU.
► MOU — середньомісячна кількість хвилин ефірного часу на одного абонента збільшилась порівняно з попередніми періодами в основному за рахунок зростання трафіку на препейді, зумовленого міграцією абонентів на нові тарифні плани у масовому та молодіжному сегментах.
Довідка про компанію «Київстар»: Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 21,87 млн. осіб (станом на 01.05.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|