08.04.2010 З 8 квітня до 31 травня 2010 року клієнти передплаченої форми обслуговування «Київстар» та DJUICE, користувачі тарифу «Єдина ціна», можуть підключитися до акції «-50%» та спілкуватися вдвічі дешевше до кінця року.
Акція «-50%» дозволить клієнтам тарифного плану «Єдина ціна» від «Київстар» ще більше економити на мобільному зв’язку. Адже ціна за хвилину розмови та плата за з’єднання, яка раніше становила 25 копійок у будь-якому напрямку, стала вдвічі меншою. Підключитися до акції можна з 08.04 до 31.05.2010 року. Сплачувати вдвічі менше за розмови клієнти зможуть до кінця 2010 року. Акція доступна клієнтам передплаченої форми обслуговування «Київстар» та DJUICE.
Плата за вихідні дзвінки та плата за з’єднання на номери абонентів інших мереж мобільного і фіксованого зв’язку українських операторів буде вдвічі меншою протягом перших 10 хвилин розмов щодня. Після використання акційних 10 хвилин вартість розмови становитиме 0,25 грн./хв. — стандартна вартість хвилини розмови в тарифному плані «Єдина ціна».
Для клієнтів — користувачів тарифного плану «Єдина ціна», замовлення акції «-50%» становить 25,00 грн. Клієнтам, що підключені до інших тарифних планів «Київстар», для участі в акції необхідно замовити тарифний план «Єдина ціна», при цьому акція «-50%» буде підключена автоматично, вартість підключення акції складе 25,00 грн. Клієнти, які активували будь-який стартовий пакет «Київстар»*, в період проведення акції «-50%», можуть замовити акцію безкоштовно, кожне наступне замовлення чи зміна тарифу коштуватиме 25,00 грн.
Замовити акцію «-50%» можна за коротким номером 477 чи 477*65*, та за допомогою системи самообслуговування клієнтів «Мій Київстар».
Всі тарифи наведені в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг без урахування ПДВ.
З детальними умовами та тарифами на телекомунікаційні послуги тарифного плану «Єдина ціна» можна ознайомитися за адресою: http://www.kyivstar.ua/personal/prepaid/tariffs/price/
Акція «-50%» — це вигідна економія для клієнтів тарифного плану «Єдина ціна». «Київстар» надає своїм клієнтам доступні послуги при найкращій якості зв’язку.
* крім акційних стартових пакетів (акційні стартові пакети поширюються компанією «Київстар» безкоштовно й мають позначку «Акційний» або «Не для продажу» на обкладинці).
Довідка про компанію «Київстар»: Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 21,87 млн. осіб (станом на 01.05.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|