Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







«Київстар» визнано лідером соціально відповідальних компаній України


3 сентября 2010 | Мобильная связь / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
«Київстар» визнано лідером соціально відповідальних компаній України1 вересня «Київстар» очолив рейтинг соціально відповідальних компаній України, складений Reputation Capital Ukraine. Компанія отримала найвищий індекс корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) серед підприємств, що працюють в Україні — 62,94 бала зі 100 можливих. Дані опублікувала «ІнвестГазета» у щорічному рейтингу «ТОП-100. Рейтинг найбільших компаній України».

Рейтинг складено на основі CSR Index — індексу, що оцінює сприйняття корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) компанії широкою громадськістю та її вплив на рівень корпоративної репутації. CSR Index був розроблений консалтинговою компанією Reputation Institute та Boston College Center for Corporate Citizenship.. У дослідженні брали участь 30 компаній-лідерів у 9 секторах національної економіки. Вибірка склала 1100 респондентів старших 18 років. Опитування було здійснено TNS у жовтні 2009 р.

На думку експертів Reputation Capital, дослідження CSR Index в Україні продемонструвало прямий зв’язок між інвестиціями компанії в КСВ, рівнем її репутації і лояльністю споживачів. Якщо компанія сприймає і реалізує КСВ як бізнес-стратегію, підвищується рівень довіри до її діяльності та продукції, що безпосередньо впливає на фінансову ефективність.

Маркетинг-директор Reputation Capital Ukraine Олексій ЧУЄВ:

«Виходячи з результатів нашого дослідження, компанія „Київстар“ не тільки отримала найвищий показник індексу корпоративної соціальної відповідальності за 2009 рік в Україні, але і продемонструвала динаміку зростання CSR Index на 3 пункти в порівнянні з 2008 роком. Це свідчить про те, що навіть у важкі часи, завдяки соціально відповідальним діям, компанія змогла не лише зберегти, а й примножити свій репутаційний капітал. При цьому КСВ-індекс „Київстар“ не набагато відрізняється від світових компаній-лідерів. Розрив з таким гігантом як PepsiCo складає всього 13,06 балів, з Kraft Foods — 13 балів».

Керівник департаменту з корпоративних зв’язків «Київстар» Жанна РЕВНОВА:

«Для „Київстар“ КСВ є важливою складовою корпоративної стратегії управління та внеском у розвиток нашого суспільства. Ми не тільки створюємо корисні телеком продукти та послуги кращої якості, компанія також є зразковим платником податків, діловим партнером і роботодавцем. „Київстар“ інвестує мільйони гривень у суспільно значущі ініціативи, які напряму пов’язані з бізнесом компанії. Наразі ми проводимо програму „Безпека дітей в інтернеті“, мета якої — допомогти дітям навчитися безпечно користуватися Мережею. Для цього „Київстар“ створює список рекомендованих дитячих сайтів, а також посібник для батьків, що допоможе їм виховати у дитини правильне ставлення до інтернету».

В напрямку КСВ «Київстар» втілює ряд системних програм, що відповідають місії компанії — покращувати життя, надаючи телекомунікаційні послуги найвищої якості:

● програма «Безпека дітей в інтернеті» спрямована на те, щоб захистити дітей від загроз в інтернеті й зробити Мережу безпечною територією освіти та розвитку;

● метою програми «Мобільна культура» є формування етики користування мобільним зв’язком в громадських місцях, за кермом;

● благодійна ініціатива «Для людей, для країни!» проводиться з метою надання можливостей для освіти та розвитку дітей з особливими потребами, надання допомоги соціально незахищеним групам — дітям-сиротам, самотнім стареньким і ветеранам;

● екологічна програма спрямована на скорочення споживання і захист природних ресурсів. З цією метою компанія реалізує практику «зеленого офісу», розробляє та пропонує клієнтам послуги, що допомагають економити природні ресурси, висаджує дерева.

Посилання:

Соціальна відповідальність «Київстар»

Історія компанії «Київстар»

● Дізнавайтеся новини першими на офійційній твіт-сторінці «Київстар»


Довідка про компанію «Київстар»:
Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 21,87 млн. осіб (станом на 01.05.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.

Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.


Источник: Пресс-служба «Київстар»
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.