Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Нові зручні функції послуги «Повідомити мене» для клієнтів «Київстар»


8 сентября 2010 | Мобильная связь / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
Нові зручні функції послуги «Повідомити мене» для клієнтів «Київстар»7 вересня З 7 вересня 2010 у послузі «Повідомити мене» з’явилося дві нові функції: клієнти «Київстар» зможуть дізнаватися про звільнену лінію абонента, якому вони додзвонюються, а також вони зможуть відключати цю послугу на ніч.

1. Функція «Лінія вільна»

«Київстар» пропонує своїм клієнтам нову зручну опцію в рамках послуги «Повідомити мене» - Відтепер, якщо клієнт не додзвонився до абонента через зайняту лінію — тобто абонент розмовляв з іншим номером — по завершенню такої розмови клієнт отримає SMS-повідомлення, що лінія вільна. Якщо упродовж 15 хвилин лінія не звільняється, клієнту-ініціатору дзвінка буде надіслано SMS-повідомлення з проханням спробувати здійснити дзвінок ще раз пізніше.

Нова функціональна можливість надається автоматично та безкоштовно

2. Функція «Денний режим»

Також для зручності отримання послуг «Київстар» запроваджує «Денний режим» послуги «Повідомити мене». Підключити функцію «Денний режим» можуть виключно користувачі послуги «Повідомити мене». Ця функція передбачає отримання клієнтом інформаційних повідомлень виключно в денний час з 7:00 до 23:00.

Інформаційні SMS-повідомлення будуть відправлятися на мові, що обрана клієнтом. Для користування новою опцією «Денний режим» не потрібні додаткові налаштування.

Для підключення або відключення функції «Денний режим» можна скористатися системою самообслуговування "Мій Київстар"/"Мій DJUICE", зателефонувати на короткий номер 477 або відправити запит:

· *100*12*5# — активація;

· *100*12*4# — перевірка статусу;

· *100*12*6# — деактивація.

«Київстар» потурбувався, щоб з новими функціями послуги «Повідомити мене» клієнти комфортно користувалися послугами телекомоператора.

Увага! «Київстар» завершує перехід на європейську систему при наборі номеру — без використання «вісімки» на початку. Якщо список телефонних номерів сформований у міжнародному стандарті «+38-067-ХХХ-ХХ-ХХ», то набір номерів залишається без змін. Залишайтесь на зв’язку зі своїми рідними та друзями!


Довідка про компанію «Київстар»:
Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 21,87 млн. осіб (станом на 01.05.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.

Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.


Источник: Пресс-служба «Київстар»
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.