9 вересня З 9 вересня 2010 клієнти «Київстар», які є користувачами соціальної мережі «ВКонтакте», мають можливість поновлювати свій статус на сайті за допомогою SMS-повідомлень. Також для них діятиме послуга регулярної SMS-нотифікації про оновлення екаунту.
Відтепер клієнти «Київстар», користувачі мережі «ВКонтакте», можуть поновлювати статус на власній сторінці сайту за допомогою SMS-повідомлень. Для цього необхідно надіслати SMS-повідомлення на короткий номер 9010. Вартість повідомлення є стандартною та становить 0,39 грн.
Також клієнти «Київстар» матимуть можливість безкоштовно отримувати SMS-повідомлення з короткого номеру 9011 про поновлення статусів друзів, появу нових заявок у друзів, появу повідомлень на стіні та коментарів до фотографій, а також про отримання особистих повідомлень від інших користувачів в «ВКонтакте». Пропозиція «SMS-нотифікації» надається у тестовому режимі та дійсна до 09.12.2010 року.
Пропозиція SMS-повідомлень діє лише для клієнтів «Київстар», які є зареєстрованими членами соціальної мережі «ВКонтакте». Послугу отримання SMS-нотифікацій абонент може налаштувати через особистий екаунт у мережі «ВКонтакте». По кожному типу SMS-нотифікацій клієнт самостійно обирає частоту отримання повідомлень: інформувати завжди, інформувати не частіше 1 разу на день, інформувати не частіше 1 разу на 5 днів, не інформувати.
Заступник генерального директора «ВКонтакте» Ілля Перекопський:
«Україна для нас є одним із самих пріоритетних ринків, саме тому ми намагаємося забезпечити в цій країні усі сервіси, що запроваджуються в Росії. Соціальні мережі сьогодні серйозно трансформуються у бік мобільних пристроїв.. Спільний проект „ВКонтакте“ та „Київстар“ ще раз підкреслює тенденцію, до якої буде прагнути найближчим часом інтернет — отримання оновлень „на ходу“.
Начальник департаменту послуг мультимедіа „Київстар“ Сергій Лещенко:
„Київстар“ продовжує розвивати партнерські проекти з відомими інтернет-брендами. В цьому році ми розпочинаємо співпрацю з найпопулярнішою соціальною мережею „ВКонтакте“. Ми розуміємо, що додаткові можливості доступу до соціальних мереж є актуальними для активної молоді. Наразі наші клієнти матимуть можливість оперативно отримувати інформацію про події та стан свого екаунту „ВКонтакте“, це дозволить постійно підтримувати зв’язок із своїми друзями».
Усі тарифи вказані з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% вартості послуг без урахування ПДВ.
«Київстар» потурбувався, щоб його клієнти — користувачі мережі «ВКонтакте» завжди отримували актуальну інформацію свого екаунту та постійно були на зв’язку із своїми друзями.
Представництва «Київстар» в мережі «ВКонтакте»:
http://kyivstar.vkontakte.ru/
http://djuiceua.vkontakte.ru/
Довідка про компанію «Київстар»: Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 21,87 млн. осіб (станом на 01.05.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|