12 листопада 2010 Близько 20% співробітників «Київстар» перейшли на індивідуальний графік роботи. Таку можливість компанія запропонувала їм з 1 жовтня 2010 року.
Новація «Київстар» у роботі з персоналом, яка покликана допомогти працівникам оператора гармонійно поєднувати особисте життя з роботою, викликала інтерес у співробітників компанії. З моменту введення системи індивідуальних графіків своє бажання працювати за особистим розкладом вже виявило близько 20% співробітників, які до цього часу працювали у звичайному офісному режимі з 9:00 до 18:00. Зрозуміло, що такі категорії працівників, як змінні інженери технічної дирекції, працівники call-центру та центрів обслуговування абонентів, як і раніше, працюють відповідно до встановлених графіків.
Чим більше місто, тим більше часу займає шлях до офісу. Тому зрозуміло, що найбільший інтерес скористатися перевагами гнучкого графіку виник у представників Центрального офісу (384 особи) та Київської філії (100 осіб). У Львові, Дніпропетровську та Одесі за індивідуальним розкладом виявили бажання працювати від 20 до 30 співробітників. Зовсім не скористалася своїм правом вільно формувати графік роботи Кримська філія. Але це й не дивно, адже Сімферополь, де розташований кримський офіс — порівняно невелике місто.
Більшість співробітників компанії, які обрали для себе гнучкий графік, вирішили, що найкращий час для початку і закінчення роботи — з 08:00 до 17:00 (312 осіб) або з 08:30 до 17:30 (158 осіб). Трохи менше працівників тепер приїжджають на роботу на 07:30 і, відповідно, залишають своє робоче місце о 16:30. Небагато, але є й зовсім «ранні пташки» — вони обрали для себе графік з 7:00 до 16:00. Також немало й таких, котрі віддають перевагу більш пізньому режиму — з 9:30 до 18:30, або з 10:00 до 19:00.
Директор по персоналу та розвитку організації «Київстар» Олена Кропив’янська:
«Турбуючись про те, щоби наші співробітники мали можливість вдало поєднувати кар’єру та домашні обов’язки, ми опосередковано турбуємося також і про наших абонентів та про бізнес-інтереси компанії. Адже працівники, які тримають баланс між роботою та особистими справами, зможуть бути більш уважними до клієнтів та колег, до робочих процесів, а отже працювати ефективніше».
Співробітники «Київстар», які скористалися новою можливістю, тепер встигають вирішити багато особистих питань: провести дітей до дитячого садка або школи, спокійно дістатися до офісу, уникнути транспортних заторів, більш корисно та насичено використати вільні вечірні години.
Незалежно від варіантів індивідуального графіку у працівників «Київстар», відповідно до Кодексу законів про працю, зберігається 8-годинний робочий день та 40-годинний робочий тиждень.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар».
Довідка про компанію «Київстар»: Телекомунікаційний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 21,87 млн. осіб (станом на 01.05.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 1,6 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В семи найбільших містах України — Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі — надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
Источник: Пресс-служба «Київстар»
|