Кількість абонентів мобільного зв’язку Укртелекому зросла у липні на 15 тисяч, таким чином на 1 серпня 2011 року абонентська база компанії склала понад 643 тисячі чоловік.
Це цілком логічне і очікуване зростання. У попередні місяці компанія завершила ретельну перевірку абонентської бази, виключаючи з неї неактивних користувачів, що відобразилося на статистичних даних.
У результаті, на даний момент абонентська база Укртелекому на 100% складається з активних абонентів, переважна більшість з яких - контрактні. Для абонентів передплати до серпня застосовувалась достатньо жорстка політика – обов’язкове поповнення рахунку не менш ніж один раз протягом 90 днів. Здійснюючи активні кроки до прозорості, об’єктивності та досконалості ринкової поведінки, Укртелеком виконав одну з поставлених перед собою цілей: отримати максимально об’єктивну інформацію про користувачів за співвідношенням існуючих за формальною ознакою та активних абонентів. Такий підхід розповсюджується не тільки на продаж мобільних послуг, а й на всі інші напрямки діяльності компанії.
Паралельне коригування продуктового портфелю в квітні 2011 року позитивно вплинуло на рівень доходів від кожного абонента. Перші результати обраної продуктової стратегії компанія отримала вже у липні та очікує й надалі на стабільне та якісне зростання абонентської бази.
Нагадуємо, що з серпня 2011 року Укртелеком ввів нові правила для неконтрактних абонентів, збільшивши мінімальний строк дії номеру до 180 днів, що в додаток до інших нововведень дозволить абонентам передплати зі ще більшою зручністю користуватись послугами мобільного зв’язку.
Источник: ukrtelecom
|