Компанія Out There Media, міжнародний лідер з мобільної реклами, підписала угоду про партнерство із ЗАТ «Київстар». В рамках партнерства Out There Media надасть «Київстар» доступ на не-ексклюзивній основі до мультиканальної рекламної платформи Mobucks. «Київстар» отримає змогу користуватися послугами управління і розвитку, а також управління продажами, що дасть змогу мобільному оператору ефективно окупати свої інноваційні розробки. Зокрема, Out There Media забезпечить для «Київстар» розповсюдження СМС-реклами та розміщення реклами на мобільному порталі, що є унікальним явищем для рекламодавців на ринку України.
Партнерство розпочалося з рекламної кампанії для Sony Ericsson» що стартувала в понеділок 1 червня і супроводжувала вихід на ринок сумісного з Windows смартфона преміум-классу Sony Ericsson Xperia X1. Кампанія з використанням СМС-повідомлень та банерів була націлена на обране коло споживачів, які користуються порталом «Київстару» «Старпорт». На міні-сайті в рамках «Старпорту» відвідувачі могли знайти інформацію про технічні характеристики Sony Ericsson Xperia X1 і спробувати свої шанси в конкурсі на отримання призу – нового смартфону. Протягом двох тижнів кампанії було зареєстровано загалом 1,55 мільйонів переглядів рекламного повідомлення і високий показник участі – 5%.
Источник: Marketing Media Review
|