20 липня ICTV виходить в ефір з оновленим ефірним дизайном. Про це повідомляється на сайті телеканалу.
Телеглядачам буде запропоновано оновлений ефірний дизайн з використанням елементів трьох стихій: вогонь, вода і енергія. Змінилися всі елементи ефірної графіки: оформлення анонсів, рекламні заставки, ролики-ідентифікатори, а також шрифти та ефірні баги.
«Перед розробниками було поставлене завдання створити новий образ телеканалу: зберегти суворий, індивідуальний стиль, але показати справжню енергію, бурхливу водну стихію і живий вогонь, — розповідає керівник департаменту з питань реклами та дизайну Євген Захаров. — У рамках проекту були розроблені креативна концепція, здійснений редизайн фірмового стилю і промостилю, а також створені нові елементи ефірного оформлення телеканалу. Логотип і кольорова гама каналу залишаться без змін».
Редизайн телеканалу був здійснений творчою групою студії «1+1 Video Design». ICTV (International Commercial Television) – национальный телеканал. Основан 15 июня 1992 г. Вещает в 93 городах Украины с населением 50 тыс.+, покрытие - 95%. Целевая аудитория - 14-49. Средняя доля аудитории 18+ в 2008 году – 7,79%, 14-49 - 9,09%. В 2007 году – 6,82% и 8,45% соответственно. Техническое покрытие – 93. Генеральный директор - Александр Богуцкий.
Источник: Медиабизнес
|