За підсумками прем’єрного тижня нового сезону, частка аудиторії телеканалу «1+1» у прайм-таймі (19.00-23.00) зросла на третину і склала 12% (аудиторія 18-54, міста 50 тис+). Про це повідомляє прес-служба каналу.
Дані компанії GFK-Ukraine по аудиторії 18-54 (міста 50тис+). Ця аудиторія є цільовою аудиторією телеканалу «1+1», за якою здійснюються продажі рекламного часу. «Найуспішнішими лінійками стали 2 праймові серіали телеканалу: серіал «Крем» пройшов із середньою часткою 13,4%, серіал «Маргоша» із середньою часткою 17,8%», - йдеться у релізі.
Водночас такий ріст лише повернув каналові статус кво і показники, які у нього були на початку року 2009 року. «Плюси» повернулися на друге місце у рейтинговій таблиці, яке до недавна займав телеканал «Україна».
Нагадаємо, 7 вересня телеканал «1+1» розпочав новий телевізійний сезон.
Источник: Медиабизнес
|