22 лютого оновлене ранкове шоу «Сніданок з 1+1» взяло рейтинг 0,54% та частку 5,72%, за аудиторією «18+» загальнонаціональної панелі GFK.
У великих містах з населенням «50 тис.+» показники ще нижчі - рейтинг 0,35% та частка 3,9%. За комерційною аудиторією каналу 18-54, у містах «50 тис.+» показники ще нижчі: рейтинг 0,32%, частка 3,78%.
В середньому «Сніданок з 1+1» мав частку 6,68% («50 тис.+» - частка 4%) за «18+» та частку 3,99% за «8-54», «50 тис.+».
Таким чином проект після рестарту взяв показники більш ніж удвічі нижчі за середню частку каналу.
Нагадаємо, «Сніданок» змінив формат і змінив ведучу Марічку Падалко. Нині програму ведуть Лідія Таран у парі з Андрієм Джеджулою.
Источник: Телекритика
|