Стартувала весняна промо-кампанія телеканалу новин «24». Слоган кампанії – «СВІТ ЯКИМ ВІН Є». Мета – підкреслити одну з важливих цінностей бренду – об’єктивність. Кампанія триватиме два місяці і завершиться в середині травня.
Стартувала весняна промо-кампанія телеканалу новин «24». Слоган кампанії – «СВІТ ЯКИМ ВІН Є». Мета – підкреслити одну з важливих цінностей бренду – об’єктивність. Кампанія триватиме два місяці і завершиться в середині травня.
«Світ багатогранний і неймовірний, ми показуємо усі його сторони – об’єктивно і неупереджено. - говорить генеральний директор телеканалу новин «24» Роман Андрейко. – Наші журналісти працюють у кадрі, вони там, де відбувається щось цікаве і важливе, ми подаємо лише факти, а висновки кожен робить самостійно».
Основними каналами комунікації обрано ділові і суспільно-політичні видання, оскільки з діловим принтом найбільше перетинається цільова аудиторія телеканалу - ділові, активні люди, лідери думок, керівники і менеджери середньої ланки із високим та середнім рівнем доходів. Заплановано вихід близько 100 публікацій у виданнях «КоммерсантЪ», «Дело», «Экономические известия», «Контракти», «Експерт», «Статус», «Власть денег», «Деловая столица», «Комментарии», «Компаньон», «Український тиждень» та інших.
У квітні промо-кампанія продовжиться на радіостанціях «Русское радио», «Авторадіо», «Радіо Рокс», «Люкс ФМ». На телеканалі «24» комунікація підкріплена іміджевим хвилинними роликами, які також підкреслюють багатогранність світу і людини у ньому.
Реалізація кампанії відбувається силами власних підрозділів маркетингу та PR. Креативна концепція створена рекламним агентством «Люкс».
Источник: Прес-служба телеканалу новин «24»
|