Ведуча програми «Козирне життя» на ICTV Лера Черненко взяла участь в акції «Зірки стають ближчими до людей». Ініціатором заходу виступив дизайнер Андре Тан, котрий також бере участь у створенні стилю ведучої.
Відтепер роботу дизайнера зможуть оцінити всі українські модниці – він запускає другу лінію одягу, що обіцяє бути доступною за ціною і не менш стильною та комфортною, ніж інший одяг модельєра. Першими її побачили пасажири одного з київських трамвайчиків. Нести моду в маси випало зіркам українського шоу- та медіа-бізу – на підтримку лінії вони проїхали в громадському транспорті разом зі звичайними людьми.
– Запрошення Андре прийняла не роздумуючи, адже дизайнер працює стилістом у програмі «Козирне життя», і всі приголомшливі образи, в яких я з'являюся в ефірі, це його рук справа, – говорить Лера Черненко. – Щоразу, придумуючи новий образ, Андрій сподівається прищепити модний смак і глядачеві, спровокувати людей одягатися більш яскраво і стильно. Тож запуск другої лінії – це чудове продовження ідеї гарно й доступно вбрати українців. І мені ця ідея також не байдужа. На трамваї не каталася вже давно. З'явився шанс згадати завзяті студентські роки – ми гарно повеселилися з українськими музикантами.
У кожного селебриті була своя місія. Лері Черненко випало продавати прикраси, Насті Каменських – льодяники, Міці Ньютон – квіти, Альоші – пресу. Потап розважав пасажирів грою на балалайці, а Андре Тан влаштувався у вагон кондуктором.
– Моя соціальна місія – зробити українців більш привабливими, стильними і впевненими в собі; щоб люди, котрі хочуть виглядати модно, не витрачали на це великих сум грошей. Тепер у них з'явиться така можливість. Думаю, українські зірки будуть заздрити звичайним городянкам, – стверджує Андре Тан.
ICTV - первый в Украине негосударственный общенациональный канал. Наша позиция ясна: мы работаем для людей, мы осознаем, что доверие телезрителей нужно оправдывать. Мы благодарны всем, кто нас поддержал, кто нам поверил, а больше всего - тем, кто любит нас.
Источник: Пресс-служба телеканала "ICTV"
|