7 січня прем'єра реаліті-шоу «Син за батька» на Новому каналі взяла рейтинг 3,42%, частку 10,83%, аудиторія 14-49 вибірка «Вся Україна» (тут і далі наведено попередні дані overnight компанії Gfk Ukraine).
За комерційною аудиторією каналу 14-49, вибірка «50 тис.+» показники вищі - рейтинг 5,7%, частка 16,54%. Ці показники значно перевищили середню частку каналу цього дня ( 7 січня Новий мав 9,01% за «Вся Україна» та 11,6% за «50 тис.+»).
Також, як повідомляє прес-служба Нового каналу, ці показники перевищили частку слоту в п'ятницю 22.20-23.12.
Як писала ТК, за умовами проекту батьки та діти на один день міняються місцями. Тобто, приміром, мама замість дочки йде до школи, а дитина замість неї - на роботу. Наступний випуск шоу вийде о 19.35, одразу після нього о 20.30 канал покаже шоу «Інтуїція».
Розрахунок показників було здійснено для населення віком 14-49, вибірки «Вся України» та «50 тис.+». Дані надані компанією Gfk Ukraine. Детальніше про використані змінні дивіться в глосарії Gfk.
Источник: Телекритика
|