17 січня 2011 року на телеканалах CNN International та CNN розпочинається показ рекламних роликів про Україну. Про це на прес-конференції повідомив перший заступник голови Держкомтелерадіо Олександр Курдінович.
За його словами, два 30-секундних ролики транслюватимуться шість-сім разів на добу до квітня 2011 року. «Один ролик - про інвестиційну привабливість України, а другий - про її туристичні принади. Виготовив рекламні ролики телеканал CNN», - сказав Курдінович. Він припустив, що в майбутньому можлива співпраця й з іншими іноземними телеканалами.
Творці рекламних роликів намагалися різноманітними візуальними засобами закріпити у глядачів стійку асоціацію України з літерою U.
Фінансував рекламну кампанію просування іміджу України за кордоном міжнародний Фонд економічних реформ в Україні, який створено наприкінці 2010 року. Президент Любов Рудюк під час прес-конференції зазначила, що засновниками Фонду економічних реформ в Україні є представники вітчизняного малого і середнього бізнесу, а до наглядової ради входять як українські, так і іноземні громадяни. Прізвища засновників вона не оприлюднила, назвавши лише одного члена наглядової ради - Адріана Каратницького, який є старшим експертом Атлантичної ради США.
Сума, витрачена на рекламну кампанію, також не розголошується. «Це конфіденційна інформація», - сказала пані Рудюк.
Імідж-кампанія України за кордоном проходить в рамках підготовки до «Євро-2012».
Источник: Телекритика
|