Вперше з’явившись у столичному ефірі 24 січня 1992 року, ТЕТ одразу став явищем в українському телевізійному просторі. Хітові кінострічки, розважальні та інформаційні програми власного виробництва подарували любов глядача каналу, котрий став першою альтернативою державному телебаченню. «Променад», «Ім’я», «Я пам’ятник собі», «35 хвилин джазу» – професіонали телемовлення та пересічні глядачі досі пам’ятають ці назви.
Минуло майже два десятиліття. За цей час канал пройшов непростий шлях, повний злетів та падінь. Та все ж перетворився з невеликого столичного мовника на помітного гравця всеукраїнського телевізійного ринку. У 2001 році канал здобув статус регіонального, а вже у 2003 став загальнонаціональним.
Того ж року ефірна революція перетворила ТЕТ на перший український канал із винятково розважальним програмуванням. Відмова від політики та новин була ризикованим кроком. Та певною мірою канал виступив у ролі законодавця моди в ефірі. Саме на ТЕТі у 2005 році з’явилась перша ластівка у такому популярному нині жанрі, як інфотеймент – програма «Дивись!».
За підсумками 2010 року ТЕТ входить в десятку найпопулярніших каналів України. Віри у свої сили та впевненості у майбутньому каналу додала інтеграція до групи «1+1».
Сьогодні каналу ТЕТ виповнюється 19 років, і він знову стоїть на порозі змін. Молода і амбітна команда професіоналів прагне розкрити і розвинути творчий потенціал одного з найстаріших каналів України.
Наприкінці 2010 року ТЕТ очолила Ірина Костюк. Її мета – здійснити ребрендінг каналу та збільшити рейтинги глядацької уваги. Генеральний продюсер обіцяє, що на ТЕТ розпочнеться інше життя, а концепція каналу вразить своєю сміливістю та актуальністю. Зміни розпочнуться найближчим часом, і вже зовсім скоро буде представлено новий логотип та оформлення каналу. А вже 14 лютого (і не дарма саме у Валентинів День) на ТЕТі стартує новий сезон, котрий буде презентований медійному загалу 7-го лютого. На свого глядача чекають популярні міжнародні проекти, досі не представлені на українському ринку, а такох відразу кілька проектів власного виробництва.
«Я планую створити новий, сильний та сміливий бренд, – говорить Ірина Костюк. – Звичайно, змінюємо не все відразу (хоча ріст показників потрібен саме “відразу”), але поступово та впевнено. Головний вектор розвитку – оновлення програмної продукції, концепції та розвиток власного виробництва. Чекайте нового сезону - нові обличчя, нові емоції… Каналу ТЕТ виповнюється 19 років, на стільки ж почувається і наша аудиторія! Нехай для всіх нас це буде легкий час здійснення бажань!»
Источник: Пресс-служба телекомпании «ТЕТ»
|