З 1 лютого телеканал ТЕТ розпочав масштабну рекламну кампанію нового сезону. Відучора на вулицях українських міст з’явилась яскрава реклама першого антигламурного брутального сіткому «Реальні пацани» та прем’єрних серій популярного серіалу «Універ». Кампанія, в якій із зовнішніх носіїв задіяні щити та плазми, охоплює всю територію України. У столиці ці ж проекти будуть додатково рекламуватись у метро.
Керівник відділу зовнішнього промо Анна Маханькова коментує: «ТЕТ розпочинає нове життя з життєрадісними, енергійними проектами. Тому і наша рекламна кампанія буде яскравою та помітною».
Окрім зовнішньої реклами проекти каналу будуть промотуватися у пресі, на радіо та у глобальній мережі Інтернет.
З 9 лютого розпочнеться реклама у пресі, в якій будуть задіяні популярні телегайди та жіночі видання. А вже з 10 лютого промо нового сезону можна буде почути на радіостанціях Europa Plus, Хіт FM, Kiss FM.
Нагадаємо, новий сезон стартує на телеканалі ТЕТ з 14 лютого.
ТЕТ. Нова любов
Источник: Пресс-служба телекомпании «ТЕТ»
|