21 квітня, у суботу, прем'єра третього сезону тревел-шоу «Світ навиворіт» на каналі «1+1» взяла рейтинг 0,98%, частку 9,12% за комерційною аудиторією каналу (18-54, вибірка «Вся Україна»). Тут і далі наведено попередні дані overnight компанії GfK Ukraine.
У містах з населенням понад 50 тисяч осіб програму дивились гірше: рейтинг 0,77%, частка 5,76%.
«Світ навиворіт» вийшов об 11:00.
Показники прем'єри третього сезону нижчі за прем'єри попередніх двох сезонів. Адже перший сезон «Світу навиворіт» стартував 11 грудня 2010 року (у суботу о 10:00) з часткою 11,63% за «Всією Україною» та 7,61% за «50 тис.+». А прем'єра другого сезону 3 вересня 2011 року (у суботу о 10:55) мала частку 11,17% за «Всією Україною» та 7,15% за «50 тис.+».
Також суботнє тревел-шоу не змогло перевищити середніх показників каналу. Минулого тижня (16-22 квітня) «1+1» мав середню частку 12,12% за «Всією Україню» та 10% за «50 тис.+».
«Світ навиворіт» - програма про подорожі нетуристичними куточками планети. Ведучий, український журналіст і фотограф Дмитро Комаров, знайомиться з рідкісними традиціями та ритуалами країн.
Перший сезон проекту стартував у грудні 2010-го, він був присвячений Камбоджі. Другий цикл з'явився в ефірі у вересні 2011-го, він розповідав про Індію. Загалом тоді вийшло 20 серій програми.
Розрахунок показників здійснений для населення віком 18-54, вибірки «Вся Україна», «50 тис.+». Дані дослідження телевізійної аудиторії, яке реалізує GFK Ukraine і компанія «Комунікаційний альянс», надані Індустріальним телевізійним комітетом (ІТК). Правовласником ліцензії на софт є ІТК. Детальніше про використані змінні дивіться в глосарії GfK.
Источник: telekritika.ua
|