Українська адаптація американського формату The Taste («Смак») компанії Red Arrow International вийде на каналі «1+1» навесні 2013 року. Про це йдеться в повідомленні каналу.
У шоу The Taste відбувається змагання чотирьох найкращих шеф-кухарів, точніше їхніх смакових рецепторів. Двом домашнім кухарям і рестораторам надається можливість відточити свої навички та тренуватися з найкращими кулінарними експертами. Кожен із суперзірок-наставників створює власну команду кухарів. У кожному епізоді є два завдання - індивідуальне та командне. Наприкінці кожного епізоду шоу наставники разом вирішують, хто з учасників повинен залишити проект.
The Taste є одним з найпопулярніших шоу на даний момент, каже Шакіра Хофман, регіональний менеджер з продажу в Україні від Red Arrow International. «Зосередження уваги тільки на смаку їжі в якості ключового елемента в змаганні забезпечує інтригу глядачів у всьому світі», - пояснює вона.
Керівництво каналу «1+1» вирішило розвивати сегмент кулінарних шоу у зв'язку з успіхом проекту «На ножах», що закінчився 31 жовтня, та його попередника - «Пекельної кухні».
«Україна належить до ринків ТБ, що швидко розвиваються, з великим апетитом до оригінальних форматів. З моменту свого заснування й до сьогодні "1+1" є каналом-новатором, який постійно впроваджує найпривабливіші міжнародні формати. Після успішної адаптації "Пекельної кухні" і "На ножах", "1+1" вирішив розвивати цей сектор надалі. Я не сумніваюся, що The Taste стане сенсацією в Україні», - говорить Девід Брук, директор зі стратегічного маркетингу групи «1+1 media».
Генеральний директор «1+1 media» Олександр Ткаченко, розповідаючи на своєму майстер-класі про The Taste, сказав, що «це своєрідний формат, який ми для себе назвали: "Пекельна кухня" зустрічає "Голос країни"».
Источник: Телекритика
|