Пряму трансляцію другого півфіналу пісенного конкурсу «Євробачення» подивилося більше двох мільйонів українців. Згідно даних дослідницької компанії GfK Україна показники прямої трансляції були такими: rch (охоплення аудиторії) у містах із населенням 50 тис+ віком від 14 до 49 років становило – 1,371 млн, і 2,308 млн по аудиторії віком 18+ у містах із населенням 50 тис+.
Обираючи між можливістю дивитися пряму трансляцію півфіналу на російському ОРТ чи українському «Першому національному», більше українців віддали перевагу ОРТ. Згідно даних телевізійної панелі GfK, рейтинг телеканалу ОРТ у час трансляції фіналу становив – 4,56%, доля 13,74% (аудиторія віком 18+, у містах з населенням 50 тис+). Показники «Першого національного» нижчі: рейтинг 3,74%, доля 11,17%.
По комерційно привабливій аудиторії (віком 14-49 років у містах з населенням 50 тис+) показники були такими: ОРТ рейтинг 4,91%, доля 15,93%. Показники «Першого національного»: рейтинг 3,34%, доля 10,75% (14-49, 50+).
Источник: МедіаБізнес
|