Колишній лідер вітчизняного ефіру за підсумками останнього тижня пропустив вперед «Інтер», СТБ, ICTV і «Україну» за комерційною аудиторією.
За минулий тиждень найбільше падіння за основними аудиторіями спостерігалось у «1+1». Показово, що за комерційною аудиторією у містах із населенням понад 50 тисяч канал уже другий тиждень поспіль випереджають СТБ, ICTV і ТРК «Україна» (18+). А частка каналу за цією аудиторією знизилася до 7,65%. Традиційно за загальнонаціональною панеллю показник каналу вищий - 10,64%, але у ТРК «Україна», яка займає наступну сходинку топа, частка не набагато нижча - 9,7%. Новий канал випередив «Інтер» і посів першість за 14-49. Окрім цього знизилися показники «Інтера» та ICTV, а найбільше зростання частки спостерігається у Нового каналу, СТБ, Першого національного та російського Першого каналу (загальнонаціональна панель).
Будні
Перш за все, на «1+1» досить невдало пішов новий серіал, який зайшов у слот 21.15-22.30, - «Любов не те, що здається». Показники другої серіальної лінійки каналу почали падати ще після закінчення серіалу «Маргоша» і початку трансляцій «У червні 1941-го». За аудиторією 14-49, де канал протягом останніх місяців лідирував о цій порі, частка знизилась удвічі, натомість зросла увага до інтерівського серіалу цього слоту з подібною назвою - «1941». Річ у тім, що серіал «1941» виробництва компанії «Про ТБ» вийшов на українські екрани вперше, натомість прем'єра «У червні 1941-го» відбулася ще минулого року.
Цього ж тижня «Любов не те, що здається» вийшла з дуже невтішними як для прайму показниками - частка 8,8% (за «50 тис.+» - узагалі 5,58%). На «Інтері» серіал «1941» в цей час мав показник 28,2%. Тож «1+1», попри тенденцію зростання частки серіалу «Любов не те, що здається», зокрема за молодіжною аудиторією, оперативно повідомив глядачів про перенесення історії про товстушку Алісу з наступного тижня на 18.15, де після закінчення «Єрмолових» виходила «Зірка епохи». Крім того, ще з позаминулого тижня на «1+1» впали показники передпрайму - після завершення «Повернення Мухтара» і початку показу скетч-шоу «Шість кадрів» разом із n-ним повтором першого сезону ситкому «Моя прекрасна няня».
Натомість на Новому каналі другий сезон «Моєї прекрасної няні» продовжував нарощувати глядацьку увагу - частка 18,61% (14-49, загальнонаціональна панель). У слоті 21.20-22.20 ще 27 квітня ситком змінив «Щасливих разом» і за третій тиждень свого показу, зокрема за комерційною аудиторією каналу, частка зросла з 14,4% до 19,69%. Хоча у більш ранньому слоті 18.00-19.00, де транслюється повтор праймових серіалів, «Моя прекрасна няня» менш популярна за свого попередника.
Цього ж тижня новий серіал вийшов і на ТРК «Україна» - це «Звіробій» (продюсерський центр «Піраміда»). Фільм вийшов о 20.10 замість «Каті» і за цей тиждень в середньому мав частку 10,6%. Загалом показники «України» продовжують зростати, цього тижня телеканал упритул наблизився до «Плюсів» за 18+ (загальнонаціональна панель), залишивши позаду і холдинг Пінчука, і, звісно ж, решту. На каналі зміцнилася лінійка «Шустер live», популярними серед глядачів є футбольні трансляції та кінопоказ.
Окрім цього телеканал «Сіті» запустив гостьову студію з політологом Володимиром Фесенком «P. S. День-Сіті». Проект виходить о 21.00 з 12 травня. Перші три випуски мали в середньому рейтинг 0,26%, частку 0,66% (аудиторія 18+, Київ). Поки що цей показник нижчий за середню частку каналу за минулий тиждень - 0,77%.
У п'ятницю стартували прямі ефіри «Україна має талант» на СТБ, які мали рейтинг 7,87%, частку 19,36% за 18+ та рейтинг 8,88%, частку 25,9% за 14-49. Традиційно за «50 тис.+» частка проекту виявилася вищою - 20,98% та 28,15%. Цього разу, на відміну від попереднього випуску, проект вийшов зі звичайними перебивками на рекламні блоки. Нагадаємо, минулої п'ятниці каналу вдалося досягти рекордних показників, а талант-шоу стало першим проектом СТБ у праймі, яке взяло частку понад 30% за 14-49. Крім того, цього ж дня показники шоу «Україна має талант» були вищими, ніж у політичних проектів «Інтера» й ТРК «Україна» (за комерційною аудиторією каналів 18+, «50 тис.+»), оскільки «Свобода на "Інтері"» мала 21,13% (за «50 тис.+» - 19,5%), а «Шустер live» - 15,19% (за «50 тис.+» - 15,74%)
Субота
Найбільшою інтригою суботи 16 травня стала трансляція фіналу «Євробачення» Першим національним і російським Першим каналом. На Першому національному трансляція як завжди взяла досить високі показники - рейтинг 5,11%, частка 18,67%, а в містах із населенням понад 50 тисяч - навіть 21,64% (це притому, що середня частка каналу становить лише 1,46%). Але цю рейтингову ідилію руйнує згадка про результати трансляції конкурсу минулого року, коли фінал «Євробачення» мав частку 26,73% (за «50 тис.+» частка становила 30,41%). Втім, річ не в тому, що українці втратили симпатію до конкурсу, - велика частина глядачів просто перейшли на інший канал.
На міжнародних версіях російських телеканалів «Євробачення» виходить уже не перший рік, так само не перший рік НТКУ відстоює свої ексклюзивні права на цю трансляцію в суді, однак такі високі результати показ на російських каналах здобув уперше. Адже на «Первом канале. Всемирная сеть» фінал мав рейтинг 3,89%, частку 14,39%, за комерційною аудиторією в містах «50 тис.+» частка майже така сама, як і в Першого національного, - 21,59%. Для порівняння: минулого року, коли «Євробачення» транслював «РТР-Планета», конкурс мав частку 4,95% (за «50 тис.+» - 7,85%).
Однак при цьому «Євробачення» суттєво підвищило показники і Першого національного, і російського Першого каналу: зокрема, за цей тиждень частка першого зросла з 1,56% до 2,54%, а другого - з 3% до 3,75%. 12 травня перший півфінал на Першому національному мав рейтинг 1,61%, частку 5,6% а 14 травня другий півфінал мав рейтинг 3,16%, частку 9,3%.
Неділя
Цей день в Україні було оголошено Днем жалоби, однак не всі канали дослухалися до нацрадівських правил ведення мовлення, зваживши, певно, на останнє рішення суду. Тому своє програмування канали змінили частково. Приміром, «Інтер» залишив у сітці гумористичні проекти «Городок», «Вечірній квартал», натомість Новий канал відмовився від свого шоу «Хто проти блондинок?», а ICTV - від проекту «Козирне життя»; ТЕТ поставив заставки до дня жалоби, а Перший національний показав у прямому ефірі церемонію вшанування пам'яті жертв політичних репресій (хоча вона й не мала високих показників - рейтинг 0,5%, частка 2,81%, до того ж ці показники практично зумовила увага до трансляції в містечках і селах із населенням менше 50 тисяч - частка 4,26%, тимчасом як за «50 тис.+» вона становила лише 0,8%).
Тож переважно всі канали цього дня зробили ставку на кінопоказ. Як наслідок, у топ найрейтинговіших трансляцій потрапили переважно фільми, новини і кілька програм. Перш за все найкращою трансляцією стала програма новин «Подробиці тижня» - частка 26,35%, так само висока частка була і в програми «ТСН-тиждень» - 17,95%; окрім цього в десятку потрапили й «Події тижня» на ТРК «Україна», які останнім часом досить успішно транслюються в неділю о 19.00, і які цього дня за 18+ мали показники, вищі навіть за цифри «Фактів тижня з Оксаною Соколовою», - 13,73% проти 8,79% (за 14-49 - аудиторією, на яку протягом останніх років орієнтується ICTV, - частка «Фактів» становить 9,71%).
Серед фільмів найбільш популярними виявилися «Можна я зватиму тебе мамою?» та «Незакінчений урок» на «Інтері», «Від колиски до могили» на Новому каналі та «Звіробій» на ТРК «Україна». А найкращими програмами цього дня стали гумористичне шоу «Інтера» «Вечірній кварта» із часткою 27,31%, «Битва екстрасенсів» на СТБ з часткою 13,5% та «Щиросердне зізнання» на ТРК «Україна» з часткою 10,36%.
Наталія Данькова
Источник: Телекритика
|