Народний депутат України (фракція БЮТ) Олександр Сочка пропонує заборонити розміщувати рекламу закладів швидкого харчування під час трансляції спортивних програм і телепрограм, спрямованих на дитячу аудиторію, в друкованих та електронних ЗМІ для дитячої аудиторії, в іграх, а також ближче ніж за 1 тис. метрів від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, де вчаться діти. Про це повідомляє BIZ.liga.net. Відповідний законопроект «Про профілактику захворювань, спричинених вживанням висококалорійної їжі з низьким вмістом корисних речовин» №4820, зареєстровано 10 липня 2009 року в парламенті.
Згідно з проектом, реклама закладів швидкого харчування (в тому числі внутрішня -розміщена всередині будівель) повинна містити попередження про небезпеку надмірного або частого вживання висококалорійної їжі з низьким вмістом корисних для людини речовин. Кожному попередженню має бути відведено не менше 20% площі (обсягу) всієї реклами, а текст попередження має затверджувати центральний орган виконавчої влади в галузі охорони здоров'я.
Також законопроект забороняє розміщувати в рекламі рекомендації або посилання на рекомендації медичних і наукових працівників стосовно позитивних якостей товару або рекламованої послуги, зображення та імена популярних людей, героїв кіно-, теле- й анімаційних фільмів, авторитетних організацій. Під заборону може потрапити й інформація, що вводитиме в оману споживача стосовно вмісту, походження і впливу на організм людини рекламованого товару або послуги.
Источник: Телекритика
|