Вперше за 10 років демонстрації в Україні і 30 років у всьому світі «Ніч рекламожерів» приїжджає до Львова.
Для тих, хто вперше чує про «Ніч рекламожерів», повідомляємо, що це єдина в світі демонстрація найкращих рекламних роликів планети тривалістю більше 5 годин. Щороку дивовижний француз - Жан Марі Бурсіко – власник єдиної в світі колекції відеореклами, обирає декілька сотень найкращих роликів з своєї колекції та показує їх більш ніж в 40-а країнах світу. «Головна рекламна подія року, вибухонебезпечний коктейль з футбольного матчу, рок-концерту та ярмарку» - так пише про «Ніч рекламожерів» одна з найвпливовіших французьких газет «Ле Монд» (Le Monde).
В Україні це шоу вже 10 років з великим успіхом проходить кращих залах Києва, збираючи вершки рекламного і творчого світу столиці, відомих персон і керівників провідних компаній. Але навіть найбільший зал не може вмістити всіх, хто бажає побачити шоу, а геніальні креатори живуть і працюють не лише в Києві. Саме тому українські організатори Ночі разом із Синематекою Жана Марі Бурсіко вирішили розширити географію шоу. Вперше за десять років показів в Україні, «Ніч рекламожерів» крім Києва відбулася в Одесі, а 12 листопада цьогорічну ювілейну колекцію від Жана Марі Бурсіко побачить Львів. «У наших найближчих сусідів поляків Ніч проходить у 7-ми найбільших містах країни, - каже один з львівських організаторів шоу – Андрій Сидор, у Франції (на своїй батьківщині) в 5-ти найбільших містах і двічі – в Парижі. Вже давно був час зробити Ніч Рекламожерів у Львові і ми дуже втішаємося з того, що вперше покажемо львів’янам спеціальну ювілейну колекцію роликів, яку Бурсіко підготував до 30-ти річного ювілею шоу в світі».
Дебют тридцятирічного шоу у Львові відбудеться 12 листопада у Палаці Мистецтв, вул. Коперніка, 17. У програмі: кращі рекламні ролики Великобританії, Джордж Клуні і Джон Малковіч в рекламних роликах для кавового бренду, легендарні ролики пива «Будвайзер», краща соціальна реклама планети, рекламний ролик від великого французького режисера Клода Лелюша, смішна і лірична реклама презервативів і ще декілька сотень шедеврів, які можна побачити лише один раз на рік: під час Ночі рекламожерів».
Подробиці на сайті: www.adeaters.com.ua.
Довідка про захід:
НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ – це щорічне шоу, що проводиться більш ніж в 40 країнах світу. НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ двічі відзначена в Книзі рекордів Гіннеса як найбільша в світі колекція рекламних роликів і як найтриваліше шоу на Землі, пов'язане з рекламою. Ідея його створення належить відомому французькому колекціонерові рекламних фільмів Жанові Марі Бурсіко. Рекламні агентства всього світу щороку надсилають йому близько 25 000 рекламних роликів, з яких Жан Марі Бурсіко відбирає 500 найяскравіших, найкреативніших та найдотепніших та об'єднує їх у 6-ти годинне шоу.
Источник: Проект "НІЧ РЕКЛАМОЖЕРІВ"
|