8 лютого 2011 року у Великій залі урочистостей готелю InterContinental Kyiv відбулася урочиста церемонія оголошення результатів Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2011» та підведення підсумків Національного рейтингу – акції «Авторейтинг 2010».
Автомобілем 2011 року в Україні за результатами голосування обох жури – Журналістського та Громадського - став Hyundai Sonata.
Переможці Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні 2011» за номінаціями:
Легковий автомобіль малого класу (А-В-клас): Skoda Fabia
Легковий автомобіль компактного класу (С-клас): Renault Fluence
Легковий автомобіль середнього класу (D-клас): Volvo S60
Легковий автомобіль бізнес-класу (Е-клас): BMW 5 Series
Легковий автомобіль люкс-класу (F-клас): Audi A8
Кросовер-SUV: Kia Sportage
Позашляховик-SUV: Volkswagen Touareg
Вен-MPV: Volkswagen Multivan
Пікап: Nissan Navara
Вантажопасажирський автомобіль: Volkswagen Caddy
Купе/кабріолет: Mercedes-Benz SLS AMG
Переможцем у номінації Співвідношення ціна/якість став Renault Duster.
У номінації «дизайн» переміг Peugeot RCZ.
спортивною модифікацією став Subaru WRX STI.
гібридний автомобіль - Toyota Prius.
Абсолютним лідером продажів Національного рейтингу – акції «Авторейтинг 2010» серед зареєстрованих в 2010 році автомобілів став ZAZ Lanos - 9460 проданих авто.
Лідер продажів малого класу: Chevrolet Aveo
Лідер продажів компактного класу: Renault Logan
Лідер продажів середнього класу: Volkswagen Passat
Лідер продажів бізнес-класу: Toyota Camry
Лідер продажів люкс-класу: Mercedes-Benz S-Klasse
Лідер продажів – кросовер: Hyundai Tucson
Лідер продажів – позашляховик: Ssang Yong Kyron
Лідер продажів – мінівен: Nissan Note
Лідер продажів – пікап: Mitsubishi L200
Лідер продажів – вантажопасажирський автомобіль: ZAZ 11055
Лідер продажів – купе чи кабріолет: Kia Cerato Koup
В цілому в акції «Автомобіль року в Україні 2011» брали участь 88 моделей – саме стільки авто дебютували на вітчизняному ринку протягом 2010 року. Це унікальна кількість автомобілів з урахуванням того, що криза на автомобільному ринку ще триває. Для порівняння, в минулому році в акції брали участь 56 автівок.
Оголошенню та нагородженню переможців передував брифінг на тему: «Автобізнес в Україні: головні уроки 2010 р. та основні тренди 2011-го» . З повідомленнями стосовно розвитку ситуації на автомобільному ринку виступали Хазан Ю. З., віце-президент Асоціації автовиробників України «Укравтопром» Назаренко О. Ю., генеральний директор Всеукраїнської Асоціації Автомобільних Імпортерів та Дилерів, та Длигач А. О., генеральний директор групи компаній Advanter Group.
На думку Хазана Є. З., ринок стабілізувався та цього року падіння не буде, адже автовиробництво зросло на 19%, але за рахунок експорту. Тому задача галузі, за його словами, «вжити комплекс заходів для збільшення обсягу продажів: наприклад, утилізація старих авто дасть зростання виробництва і зростання продажів автомобілів вітчизняного виробництва».
Назаренко О. Ю. в 2011 році очікує 25% зростання - до 200 тис. авто: «Це стане можливим завдяки закону про traid-in та усунення загрози - зняття заборони з валютного кредитування з 1 січня 2011 року».
Але є і протилежна думка стосовно стабілізації ринку. Длигач А. О. вважає, що ні в минулому, ні цього року ситуація не почала стабілізуватися. «Ми відхилилися від норми мінімум на 2 роки, повернення в норму тепер заплановано приблизно на 2015-2016 рр. Треба прагнути до збільшення проникнення автомобілів в сектор "домогосподарство", до скорочення циклу обміну авто - сьогодні в Україні він становить 5 років. Тоді як в Європі - 3 роки при хорошому рівні життя. Нам також необхідні збільшення кількості авто в одній родині. Важливо також і те, що ми повинні підвищити автомобільну культуру. І, звичайно ж, консолідувати всіх гравців ринку».
Нагадаємо, що організатором Всеукраїнської акції «Автомобіль року в Україні» з 2000 року виступає Медіагрупа «Автоцентр». Цьогорічна акція унікальна – незважаючи на те, що криза на автомобільному ринку ще триває, у ній беруть участь 88 нових автомобілів! Це нові моделі, які дебютували на вітчизняному ринку з 20 листопада 2009 до 20 листопада 2010 і не брали участь у попередній акції. Переможець визначається за результатами голосування двох журі - Журналістського та Громадського.
Проголосувати за вподобаний автомобіль можна було до 31 грудня 2010 року за допомогою анкети, опублікованій в журналі «Автоцентр» і каталозі «Автобазар», а також на офіційному сайті акції www.autoroku.com.ua. Серед читачів, які взяли участь у визначенні «Автомобіля року», 10 лютого в ефірі Першого Автомобільного телеканалу будуть розіграні призи, головний з яких - Skoda Fabia, надана компанією «Єврокар».
Для справки:
Медиагруппа «Автоцентр» - украинская группа автомобильных СМИ - берет начало с выпуска одноименного специализированного еженедельника в 1997 году. Сегодня она включает 12 автомобильных медианосителей, которые являются основным источником информации в данной сфере. Аудитория Медиагруппы составляет свыше 8 млн. человек (по данным TNS Ukraine, GFK Ukraine Media и Google Analytics в 2010 г.)
Медиагруппа «Автоцентр» объединяет:
• Телеканал - Первый Автомобильный, транслируется с 2008 г. • 5 глянцевых изданий - «Автоцентр» (издается с 1997 г.), Motor News (с 1996 г.), «Коммерческие автомобили» (с 2002 г.), «Auto Bild Украина» (с 2003 г.), «Auto Bild Все Ведущие» (с 2007 г.). • 2 каталога объявлений - «Автобазар» (с 1997 г.) и «АвтоМагазин» (с 1997 г.). • Интернет-проекты - www.autocentre.ua, www.avtobazar.ua, www.avtomagazine.ua, www.newcars.ua.
Деятельность компании ориентируется на развитие комплекса информационных продуктов, формирующих мнение потребителя на современном автомобильном рынке.
Источник: Пресс-служба Медиагруппы «Автоцентр»
|