Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Кожен четвертий українець вважає, що реклама впливає на його вибір


27 мая 2011 | Новости / Разное | Добавил: Елена Ленова
25% українців при виборі товару чи послуги керуються тим, що вони бачили або чули в рекламі, 14% - не керуються, а для 61% реклама - не завжди основа для вибору. Такі результати опитування, проведеного на замовлення агентства Nirvana Media, отримала компанія іVOX.

Дослідження проводилося на початку 2011 методом онлайн-анкетування. Вибірка - 1000 анкет. Структура вибірки відповідає складу інтернет-користувачів України за віком, статтю та регіоном. Похибка не перевищує 3%.



«Споживча поведінка українців формується под. впливом загального економічного середовища.ЗМІ і реклама стають одними з найважливіших засобів соціалізації особистості.

Реклама, підбурюючи придбати товари та послуги, одночасно визначає стандарти споживання.

Вона зазвичай працює, впливаючи на вибір бренду споживача, який перебуває у процесі ухвалення рішення щодо купівлі», - зауважує Nirvana Media у своєму релізі.

Кожен четвертий українець вважає, що реклама впливає на його вибір


Источник: www.telekritika.ua
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.