25% українців при виборі товару чи послуги керуються тим, що вони бачили або чули в рекламі, 14% - не керуються, а для 61% реклама - не завжди основа для вибору. Такі результати опитування, проведеного на замовлення агентства Nirvana Media, отримала компанія іVOX.
Дослідження проводилося на початку 2011 методом онлайн-анкетування. Вибірка - 1000 анкет. Структура вибірки відповідає складу інтернет-користувачів України за віком, статтю та регіоном. Похибка не перевищує 3%.
«Споживча поведінка українців формується под. впливом загального економічного середовища.ЗМІ і реклама стають одними з найважливіших засобів соціалізації особистості.
Реклама, підбурюючи придбати товари та послуги, одночасно визначає стандарти споживання.
Вона зазвичай працює, впливаючи на вибір бренду споживача, який перебуває у процесі ухвалення рішення щодо купівлі», - зауважує Nirvana Media у своєму релізі.
Источник: www.telekritika.ua
|