Міжнародна аудиторська компанія «Ернст енд Янг» провела дослідження колективу «Київстар» на лояльність співробітників та їх задоволеність умовами і мотиваційними факторами. За підсумками аудиту 84% співробітників пишаються роботою в «Київстар», а 86% рекомендують компанію як місце роботи.
Нещодавно завершилось масштабне дослідження власних внутрішніх HR-ресурсів «Київстар», яке проводила міжнародна аудиторська компанія «Ернст енд Янг». Аудит мав на меті оцінити загальну задоволеність та лояльність працівників, проаналізувати найбільш вагомі для співробітників мотиваційні фактори та вдоволеність ними. В дослідженні взяли участь близько 10% працівників «Київстар» зі всієї країни, що працюють в компанії більше року. Респондентів обрали за методом випадкової вибірки. Загалом оцінки, отримані «Київстар» цього року, залишаються на рівні минулорічних.
Опитувані співробітники оцінювали найважливіші на власну думку мотиваційні фактори. Ними є розмір винагородження, можливість розвитку та визнання, зміст роботи, іміджеві характеристики компанії, баланс «робота-відпочинок», умови праці. Результати дослідження показали, що 86% працівників охоче рекомендують знайомим «Київстар» як місце роботи, а 51% готові залишатися в компанії довше 5 років. Більше третини співробітників (38%) оцінюють задоволеність роботою в «Київстар» на 90-100%, а 78% — визначають свою лояльність до компанії як дуже високу. Більшість опитуваних високо оцінили атмосферу та доброзичливі стосунки у колективі, корпоративну культуру, цікаву роботу, умови праці та відмітили як позитивну зміну введення гнучкого робочого графіку. Варто зазначити, що пишається роботою в «Київстар» 84% команди.
Директор з персоналу та розвитку організації Олена Кропив’янська: «Кожен рік ми вивчаємо задоволеність працівників місцем роботи за допомогою зовнішніх незалежних експертів. Дослідження «Ернст енд Янг» доводить, що шлях, яким розвивається «Київстар», підтримують і співробітники, адже показники залишились майже незмінними порівняно з 2010 роком. Отримання таких високих оцінок стає особливо важливим у період об’єднання двох команд — «Київстар» та «Beeline-Україна» — та побудови спільної корпоративної культури. Від «Ернст енд Янг» ми отримали цінні рекомендації щодо розвитку та вдосконалення важливих зон, отже візьмемо їх до уваги».
Партнер, керівник групи Human Capital «Ернст енд Янг» Ольга Горбановська: «Такі високі показники, отримані «Київстар», свідчать про стабільність компанії як працедавця. Незважаючи на процес об'єднання, коливання показників порівняно з торішніми незначне, що свідчить про потужну корпоративну культуру та налагодженість процесів. Наразі «Київстар» впевнено займає високе місце серед найкращих компаній-роботодавців України».
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua
Источник: Київстар
|