24 грудня на сайті Незалежної асоціації телерадіомовників почала роботу онлайн-бібліотека для медіафахівців, створена навчальним центром НАМ. Як повідомляють організатори проекту, він розрахований на працівників теле- та радіокомпаній: топ-менеджерів, маркетологів, працівників та керівників рекламних служб, журналістів, медіаюристів тощо. Бібліотека є некомерційним проектом: доступ до видань, які вона містить, вільний для всіх відвідувачів сайту Асоціації. Наразі бібліотека містить приблизно 100 посилань на спеціалізовані видання з відкритих джерел, а також на видання, які можна придбати через мережу інтернет. Навчальний центр НАМ планує щотижня поповнювати проект новими книгами. Для зручності відвідувачів онлайн- бібліотеки Асоціації, видання в ній розсортовані за такими розділами: Довідники («Суспільний контроль на виборах та референдумі. Довідник спостерігача»; «Телебачення та радіо України. Професіонали» і т.д.); Журналістика (В. Смірнов «Система жанрів радіожурналістики», Д. Рендалл «Універсальний журналіст» та ін.); Медіа–аналітика (Nataliya Kostenko, Valeriy Ivanov. Experience of Content Analysis: Models and Practices); Медіаісторія (Наталія Лігачова, Сергій Черненко, Валерій Іванов, Сергій Дацюк та ін. «Телебачення спецоперацій, 2003 рік», Іван Мащенко «Телевізійні аномалії: Мас-медійні історії в деталях» та ін.); Медіаменеджмент ( «Творческий телевизионный менеджмент», Девид Аллен «Как разобраться с делами» та ін.); Медіаправо ( О. Нестеренко, О. Северин «Право на доступ до інформації: теорія та практика», «Международное информационное право», «Правове регулювання суспільного мовлення: стандарти ЄС, Ради Європи та досвід країн-членів Євросоюзу» та ін.) ; Медіа та вибори (В. Иванов, О.Хоменок, Е.Рибка, Е.Лаба «Твой выбор: как сделать выбор граждан сознательным при помощи СМИ», Н. Лигачова, С. Черненко, І. Куляс, В. Яблонський «Інформаційні війни. Моніторинг теленовин та медіатехнологій під час президентських виборів 2004 р.» та ін.); Медіа та влада (В. Іванов та ін. «Медіа. Влада. Маніпуляції.»); Медіатеорія (Р. Борецкий «Типология жанов современной экранной продукции», «Философские проблемы теории журналистики как область исследований» та ін.); Маркетинг, дослідження аудиторії («Изучение читательской аудитории» Режисура (Р. Ширман. «Телевізійна режисура. Майстер-клас» та ін.) Медіатехнології (Курс «Техника и технологии СМИ», «Функция журналистики и функции СМИ»); Реклама та PR (У. Уэллс, Дж. Бернет, С. Мориарти «Реклама: принципы и практика», Г. Арапова, С. Кузеванова, М. Ледовских «Реклама в СМИ»); Цифрове мовлення («Впровадження цифрового мовлення в Європі та світі» , «Правове регулювання переходу на цифрове мовлення в Угорщині» та ін.).
Источник: Телекритика
|