Радіокомітет має намір запровадити нову систему вимірювань аудиторії радіостанцій в Україні. Як зазначається у повідомленні організації, вона оголошує конкурс відкритих пропозицій на дослідження радіослухання.
Наразі аудиторію радіо вимірює компанія TNS Ukraine. У Києві дослідження здійснюється за методом CATI (комп'ютеризована система телефонного опитування; принцип - day after recall, «згадування попереднього дня»), по інших містах - у рамках великого дослідження споживання MMI.
«Ми хочемо мати окремий проект, щоб аудиторія радіо вимірювалася окремо від усього іншого. Тобто щоб так, як зараз вимірюється Київ, вимірювалася вся Україна», - пояснила ТК керівник Центру маркетингових досліджень НАМ Ірина Фартух. За її словами, бажана географія вимірювання - міста з населенням понад 50 тис. мешканців.
«Ми зацікавлені у створенні єдиної системи вимірювань аудиторії, яка могла б дати новий поштовх до розвитку ринку радіо. В результаті впровадження нового дослідження виграють не лише радіокомпанії, а й рекламодавці, які отримають надійний сучасний дослідницький інструмент для оцінки рекламних кампаній», - вважає Валентин Резніченко, голова правління радіогрупи УМХ.
«Наша компанія розуміє, що удосконалення дослідження є обов'язковою умовою для подальшого просування радіо. Тому провідні радіохолдинги об'єднали зусилля для впровадження системи вимірювання, що, як ми сподіваємось, краще відповідатиме потребам сучасного ринку. Це суттєва інвестиція, яка необхідна на даному етапі», - зазначає Ігор Чернишов, генеральний директор групи компаній «Тавр медіа».
За словами Ірини Фартух , дослідження буде «значно дорожчим за теперішнє».
Збір пропозицій дослідницьких компаній триватиме до 23 вересня. Результати конкурсу будуть оголошені 26 жовтня.
Нагадаємо, 2008 року Радіокомітет обрав вимірювачем TNS Ukraine.
Источник: Телекритика
|